از بیوگرافی لیلا اوتادی تا بالاترین دستمزد و بیزینس جدیدش + تصاویر

از بیوگرافی لیلا اوتادی تا بالاترین دستمزد و بیزینس جدیدش + تصاویر

لیلا اوتادی ، بیوگرافی لیلا اوتادی

بیوگرافی و عکسهای لیلا اوتادی بازیگر زن ایرانی
وخانواده اش

نام : لیلا
نام خانوادگی : اوتادی
تاریخ تولد : ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ (۳۳ سال)
محل تولد : شمیران ,تهران
پیشه : بازیگر، شاعر

لیلا اوتادی در تاریخ ۱۴ مرداد ماه ۱۳۶۲ در محله ای به نام شمیران در تهران به دنبا آمد . لیلا اوتادی در رشته معماری داخلی تحصیل و فارغ التحصیل شده است.اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده‌است.

کودکی لیلا اوتادی رویای کودکی لیلا اوتادی

انسان وقتی کودک است به خیلی چیزها فکر می‌‌کند، شاید یک دورانی پزشکی، یک دورانی مهندسی و… فکر می‌‌کنم بازیگر شدن رویای کودکی خیلی از انسان‌هاست و بعضی‌ها این رویا را دنبال می‌کنند و به آن می‌رسندو بعضی دیگر وقتی به سن بالاتری می‌رسند به چیزهای دیگری می‌پردازند و دنبال این کار نمی‌روند. بازیگری هم یکی از رویاهای قوی کودکی‌ام بود که آن را دنبال کردم.

لیلا اوتادی در گذر زمان زندگی شخصی لیلا اوتادی

وی با فیلم « چشمان سیاه » ساخته ایرج قادری بازیگری را آغاز کرد. لیلا اوتادی این روزها ایام پر مشغله‌ای را سپری می‌کند و پس از بازی در فیلم‌هایی چون عروسک، آدم کش، باغ قرمزو سفید و سیاه جدیدترین ساخته قاسم جعفری و پس از تهیه‌کنندگی یک فیلم کوتاه در حال فراهم کردن مقدمات تهیه‌کنندگی اولین فیلم بلند سینمایی خود است.

لیلا اوتادی و پدرش

خانواده خوشبخت چند نشانه بیشتر ندارد.خوشبختی در نگاه تک تک اعضای یک خانواده خوشبخت به زندگی مشهود است.برای من، خانواده خوشبخت خانواده‌ای است که افراد آن، درجه اول اهمیت را برای یکدیگر دارند.من همیشه وقتی دور از خانه و خانواده هستم، لحظه شماری می‌کنم که زودتر به خانه برگردم و در کنار خانواده‌ام باشم، این برای من یعنی خوشبختی.

عکس قدیمی لیلا اوتادی لیلا اوتادی ترجمه کتاب و شعر:

در حال حاضر مشغول ترجمه یک کتاب انگلیسی به زبان فارسی هستم. البته این اولین بار نیست که دست به ترجمه می‌زنم. البته علاقه به ترجمه از کودکی در من وجود داشت. یادم می‌آید زمانی که کودک بودم وقتی پدرم برایم کتاب انگلیسی می‌خرید، فورا شروع به ترجمه آن می‌کردم.در کنار ترجمه، کتاب شعرم نیز در حال اتمام است که با نام «و تو…» به زودی منتشر خواهد شد.وی به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط کامل می‌باشد

جشن تولد لیلا اوتادی جنجال دستمزد لیلا اوتادی

در خبری، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید.

لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامه تلویزیونی هفت که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد در حضور مهدی ودادی کارگردان فیلم زن. مرد. زندگی… یادآور شد:

"شایعاتی مبنی بر اینکه من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر درست نیست. وی افزود، به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد."

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت: «مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و عجیب بود. اصلاً این طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.

لیلا اوتادی با لبای عروس در فیلم پیتزا مخلوط

لیلا اوتادی ، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام '"در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، می‌باشد.

لیلا اوتادی لیلا اوتادی در سریال ارام می‌گیریم

سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی است .لیلا اوتادى که ایفاگر نقش آوا در سریال «آرام می گیریم» است در لوکیشن مرکز بهزیستی منطقۀ نازی آباد و در جستجو برای یافتن خواهرش رعنا مقابل دوربین رفت تا شاید موفق شود او را که از خانه متواری شده بیابد و به زندگی بازگرداند.

در توضیح شخصیت آوا آمده است: ناملایمتى، نامهربانى و خودرأیى در یک خانواده متمول هر دو دختر آن خانواده را به سوى سرنوشتى تلخ رهنمون مى کند. آوا که سعى در انتخاب مسیرى منطقى و صحیح دارد اگرچه از ناملایمات فرو نمى ریزد اما ناگزیر براى پیداکردن خواهر خود درگیر مسایل و موانع متعددى مى شود. در طول این تلاش براى احیاى دوباره خواهرش، با عشق قدیمى خود که چند سال پیش خواستگارش بوده و مورد مخالفت پدرش قرار گرفته نیز مواجه می شود و جریانى عاشقانه توأم با رنجى عمیق براى نجات خواهرش را سپرى مى کند.

لیلا اوتادی در سریال ارام می‌گیریم تو زندگی‌ات بازیگری را حذف نمی‌کنی؟

اصلا، اگر هم فیلم بازی نکنم، باید فیلم را ببینم، فیلم دیدن اصلی‌ترین رکن زندگی‌ام است. چرا که به آن انس گرفتم و نمی‌توانم کنارش بگذارم… با دیدن فیلم می‌‌خوابم و بیدار می‌شوم. در خانه که هستم دائما فیلم می‌بینم و اصلا چیزی نیست که از زندگی‌ام حذفش کنم.

لیلا اوتادی در حال چیدن صفره عقد خواهرش لیلا اوتادی در سریال زخم

مسعود آب پرور برای سریال تازه خود با نام « زخم » است. که داستان زندگی دختری با نام سروان الهام پویا را روایت کند که دانش آموخته دانشکده افسری است و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار شده است. او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل شده و حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات بزرگتری نیز می شود.

آب پرور برای ایفای این نقش لیلا اوتادی را انتخاب کرده است، کسی که بیشتر به عنوان بازیگر سینما شناخته می شود و آخرین بار با سریال «اشک ها و لبخندها» حسن فتحی در سال ۸۷۷ در شبکه یک سیما دیده شد.

لیلا اوتادی در سریال زخم لیلا اوتادی در سریال چرخ و فلک

داستان سریال پیرامون تاثیر اعمال انسان بر روی زندگی روزمره او است و اینکه تقاص در همین دنیاست و هر عملی که ما انجام می دهیم نتیجه اش به خودمان باز می گردد. این سریال داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود پرلوکیشن است و حضور بازیگران سرشناس و باتجربه و پرطرفدار مثل لیلا اوتادی در سریال چرخ و فلک نیز سبب ان شده که این داستان با طرفداران زیاد و خوبی نیز همراه و روبرو شود

لیلا اوتادی و میلاد کی مرام در سریال چرخ و فلک

سفر تقریبا بهترین تفریح من است و آشنایی با فرهنگ و جوامع مختلف برایم همیشه جذاب است به همین دلیل زیاد سفر می‌کنم. در میان تمام کشورهایی که سفر کرده‌ام می‌توانم بگویم هرکدام یک ویژگی و شاخصه مختص به خود را داشتند و شاید نتوان گفت کدام یک از بقیه بهتر بوده است اما سفر به کشورها و جزایری که کمتر در موردش می‌دانیم و کمتر از آنها خوانده‌ایم و شنیده‌ایم را بیشتر از همه دوست دارم.

لیلا اوتادی در یونان سخنرانى لیلا اوتادی در دانشگاه قبرس و ترکیه

سخنراني در دانشگاه قبرس ودیدار با دانشجویان دانشگاه قبرس که از حدود٧٠کشور،بیشترین تعداد آنها را ایرانیان عزیز تشکیل میدهند و بسیار هم موفق ظاهرشدند،مایه افتخار بود،دپارتمان تئاتر و سینماى بسیار خوبی در دانشگاه داشتند وامیدوارم آثار هنرى خوبی رو ازشون ببینیمدر سخنرانى ،همه ى آنها رو به دیدن ایران و فیلمهاى ایرانى و شناخت درست کشورمون آنگونه که هست دعوت کردم

لیلا اوتادی در دانشگاه قبرس از لابلای حرف‌های لیلا اوتادی

سه خواهر و یک برادر دارم.
دوست دارم همه ژانرها را تجربه کنم به خصوص کارهای هنری، کمدی و اکشن را بیشتر دوست دارم. البته اگر در ژانر وحشت هم فیلمنامه خوبی به دستم برسد حتما آن را کار خواهم کرد.
فکر می‌کنم آرمان همه انسان‌ها در زندگی، آرامش و امنیت خاطر است.من هم از این قاعده مستثنا نیستم و دوست دارم در زندگی به آرامش و امنیت خاطر برسم.
در درجه اول نقشی که به من پیشنهاد شده است حائز اهمیت است. بعد فیلمنامه، کارگردان و بقیه عوامل مثل نقش‌های دیگرو… البته از همه مهم‌تر هر نقشی که بازی می‌کنم با تمام علاقه‌ام بازی می‌کنم و تمام سعی‌ام را می‌کنم که خروجی کار مطلوب باشد.
فکر می‌‌کنم دغدغه اصلی‌ام مفید واقع شدن است. موفقیت در زندگی هنری و زندگی شخصی را هم به این دغدغه‌ها اضافه کنید.

برادر لیلا اوتادی و برادر زاده هایش نمایشگاه عکاسی لیلا اوتادی

عکاسی را از زمان دانشکده به دلیل این‌که رشته‌ام معماری بود انجام می‌دادم و به هر سفری که می‌رفتم دوربین را هم همراه خودم می‌بردم. در چند سفر آخرم، به این فکر افتادم که برای کودکان بی‌سرپرست کاری انجام بدهم. این موضوع دلیل اصلی برگزاری نمایشگاه عکسم در سال آینده است که به نفع یونیسف برگزار خواهد شد. برای برگزاری این نمایشگاه با موضوع شهرها چند تور دور اروپا و… انجام داده‌ام و این نمایشگاه در ایران و چند کشور دیگر به نفع یونیسف برپا خواهد شد.

لیلا اوتادی در سریال آخرین گناه «لیلا اوتادی» جایزه جشنواره «عشق» آمریکا را گرفت

لیلا اوتادی جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای فیلم «شیر تو شیر» ساخته ابراهیم فروزش از جشنواره آمریکایی «عشق» دریافت کرد و بعنوان سفیر صلح و عشق جشنواره انتخاب شد .

لیلا اوتادی در شیر تو شیر برنده جایزه جشنواره «عشق» آمریکا تحصیلات شما در رشته معماری بود، درست است؟ گویا نقاشی هم می‌کنید.

بله، رشته تحصیلی من معماری است و از آنجا که طی این سال‌ها وقت نداشتم، در این رشته فعالیت داشته باشم. اما برای خودم نقشی می‌کنم، آبرنگ، سبک‌های مختلف نقاشی و البته رنگ روغن، چند تابلوی خوب هم کشیدم. ضمن این که اگر حال و حوصله داشته باشم، برای منزل دوستان، معماری داخلی هم انجام می‌دهم.

لیلا اوتادی در پشت صحنه فیلم سینمایی مدعی لیلا اوتادی در فیلم سینمایی چشمان سیاه

چشمان سیاه فیلمی به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۸۱ است.

لیلا اوتادی در فیلم سینمایی چشمان سیاه

به نظرم بازیگر باید برای بازی در هر نقشی از نظر فیزیکی آمادگی داشته باشد واین آمادگی جز با ورزش مداوم میسر نیست.ورزش همیشه جزء لاینفک زندگی‌ام بوده، من حتی تا چند سال پیش، به مدت دو سال مربی بدنسازی هم بوده‌ام، اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم آن را ادامه دهم، اما به طور مدام خودم این ورزش را پیگیری می‌کنم.در کنار این ورزش، تنیس و اسب دوانی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم.

لیلا اوتادی در فیلم آزادی به قید شرط

«آزادی به قید شرط» به موضوع مشکلات زندانی ها می‌پردازد؛ زندانی هایی که سال های طولانی در زندان بودند. در این پروژه تلاش می کنیم که نشان دهیم این گروه از زندانیان و خانواده‌هایشان با چه مشکلاتی در جامعه مواجه هستند.این فیلم قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال نیز حضور داشته باشد.

لیلا اوتادی در فیلم آزادی به قید شرط رونمایی از بیزینس جدید "لیلا اوتادی" در روز تولدش!!

برای اولین بار یک سلبریتی در ایران، صاحب عطر برند خود شد! لیلا اوتادی ، بازیگر خوش چهره سینمای ایران همزمان با روز تولدش، عطر برند خود رو رونمایی کرد و در اینستاگرام نوشت:

«خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم ك يكسال پيش از طرف كمپانى «تمپتیشن» توليدكننده عطر در فرانسه و امارات بامن تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماينده خاورميانه ى كمپانى داشتيم، پيشنهادشون براى توليد عطر به نام من براى طرفداران عزيزم رو پذيرفتم، اينكه پروسه ى پيش توليد و توليد عطرها با دو رايحه كاملا متفاوت و ديزاين جذاب يكسال بطول انجاميد، حساسيت من براى هرچه بهتر شدن عطرها و دقت نظر و جلسات متمادى با شركت بود، كمپانى محترم درصدد هست كه پس از اطلاع رسانى به شما عزيزان به زودى اين دو عطر رو در بازار امارات و سپس ايران وكشورهاى همسايه در دسترس شما خوبان قرار بدن.اميدوارم حاصل زحمات اين دوستان عزيز رو دوست داشته باشين. دوستون دارم»

بیزینس جدید لیلا اوتادی فیلم های سینمایی لیلا اوتادی :

چشمان سیاه : ایرج قادری ۱۳۸۱
بید مجنون : مجید مجیدی ۱۳۸۳
چپ دست : آرش معیریان ۱۳۸۴
قصه دلها : هوشنگ درویش پور ۱۳۸۵
چهار انگشتی : سعید سهیلی۱۳۸۵
زن ها فرشته اند : شهرام شاه حسینی ۱۳۸۶
دعوت : ابراهیم حاتمی کیا ۱۳۸۷
حرکت اول : فرهاد نجفی ۱۳۸۷
پسر آدم دختر حوا : رامبد جوان ۱۳۸۷

عروسک : ابراهیم وحیدزاده ۱۳۸۸
آدم کش : رضا کریمی ۱۳۸۸
باغ قرمز : امیر سماواتی ۱۳۸۸
پیتزا مخلوط : حسین قاسمی جامی ۱۳۸۹
دردسر بزرگ : مهدی گلستانه ۱۳۸۹
اخراجی ها3 : مسعود ده نمکی ۱۳۸۹
شیر تو شیر : ابراهیم فروزش ۱۳۹۰
زن مرد زندگی : مهدی ودادی ۱۳۹۰

صفحه ۱۱۳ : رضا توکلی۱۳۹۰
آقای الف : علی عطشانی ۱۳۹۱
کبریت سوخته : کاظم معصومی ۱۳۹۱
۱۳۹۲ لاله : اسی نیک نژاد
دور زدن ممنوع :بصیری۱۳۹۲
یک شام خوب : مهدی مظلومی
نود درجه؛رحمانی
آزاد به قید شرط (1395)

لیلا اوتادی به عنوان مدل آرایشی سریالهای لیلا اوتادی :

مهر و ماه: فیاض موسوی۱۳۸۳
آخرین گناه :حسین سهیلی زاده ۱۳۸۵
خونبها : جواد مزدآبادی ۱۳۸۶
اشک ها و لبخندها : حسن فتحی 1388

زخم : مسعود آب پرور 1393
چرخ و فلک (1395)
آرام میگیریم : روح اله سهرابی (1395)
پیکسل (محمدحسین لطیفی) 1395

عکس لیلا اوتادی تله فیلم ها لیلا اوتادی :

گوشه نشینان : سیروس مقدم۱۳۸۵
بیرون از بهشت:خسرو معصومی۱۳۸۶
همان روز : علیرضا امینی۱۳۸۷
خواب بد : منوچهر هادی۱۳۸۹
به دنبال خوشبختی: بهمن گودرزی۱۳۹۰

برگشت ناپذیر : امیر احمد انصاری۱۳۹۰
سیب ترش : مهدی صباغ زاده ۱۳۹۱
سیاه چاله : محمد خراط زاده ۱۳۹۱
کبریت سوخته : کاظم معصومی ۱۳۹۱

فیلم کوتاه لیلا اوتادی:

- مجموعه « فرش ایرانی » (اپیزود مربوط به داریوش مهرجویی)

علی انصاریان و لیلا اوتادی در اکران فیلم کلاف

ستاره شدن برایش هدف نبوده و معترف است که هیچ تلاشی برای ستاره شدن نمی کند. امتیاز مثبت تئاتر را در این می داند که بازیگر در آن با تماشا گر مستقیم در ارتباط است و امتیاز منفی آن را هم به این نسبت می دهد که مخاطب زیادی ندارد

لیلا اوتادی

تئاتر مورد علاقه ا ش نمایش هملت است از نظر او کار خوب همه جا خوب است چه در تلویزیون چه در سینما و چه در تئاتر و بازی در یک کار خوب تلویزیونی را به حضور در یک فیلم بد سینمایی ترجیح می دهد.

لیلا اوتادی خود را انسان کمال گرایی میداند و می گوید اگر روزی از هالیود پیشنهاد بازی داشته باشم حتما قبول می کنم و این موضوع را یک موفقیت می دانم

عکس زیبای لیلا اوتادی

لیلا اوتادی :دغدغه من از بچگی این بود که بتوانم کاری کنم که جنگ تو دنیا کمتر اتفاق بیفته، دلم برای آنانی که جنگ‌زده بودند، همیشه می‌سوخت برای این که همه ما، درصد کمی از آن را تجربه کرده‌ایم. سال‌های اول کودکی‌ام، در زمان جنگ ایران- عراق بود، شاید چیزی به تهران نرسید جز بمب و موشک، یعنی می‌خواهم بگویم جنگ در تهران هر روز نبود، اما آن استرس‌ها و آژیرهای سفید و قرمز، همه را اذیت می‌کرد. من همیشه تو فکرم هست که چقدر آن روزها اذیت شدیم، حالا حساب کنید آن بنده‌خداهایی که همیشه درگیر جنگ هستند، آن‌بچه‌های بی‌گناه که خانه و زندگی‌شان را از دست داده‌اند، تصور کنید که چگونه زندگی می‌کنند… بد نیست اشاره داشته باشیم که دو تا فیلمنامه هم خودم نوشتم که موضوع اصلی‌اش جنگ است.

منبع: نیک صالحی

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها