آمادگی شورای ‌شهر همدان برای توسعه ‌بولینگ، بیلیارد و بولس

آمادگی شورای ‌شهر همدان برای توسعه ‌بولینگ، بیلیارد و بولس

به گزارش خبرگزاری تسنیم رضا میرزایی ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان همدان اظهار داشت: باید دیدگاه جامعه را نسبت به این رشته‌های ورزشی از حالت لوکس بودن خارج کرد و فواید و جذابیت‌های این ورزش‌ها را در بین آحاد جامعه تبیین کرد.

وی افزود: رشته‌هایی نظیر بولینگ و بیلیارد فقط مختص افراد پردرآمد جامعه نیست و باید با برنامه‌ریزی لازم و برگزاری دوره‌های آموزشی و رقابت‌های عمومی نسبت به ترویج و تغییر گرایش‌ها تلاش کرد.

میرزایی با بیان اینکه بیلیارد از رشته‌هایی است که برای بازی‌های المپیک 2020 توکیو مدنظر قرار دارد، گفت: این موضوع نشان می‌دهد این رشته از اهمیت خاص مجامع رسمی بین‌المللی ورزش برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: در گذشته تفکر این بود که بیلیارد و بولینگ ورزش مختص پولدارهاست اما امروزه همه آحاد جامعه می‌توانند در این ورزش‌ها فعالیت کنند، اما باز هم نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی و ترغیب مردم است.

میرزایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر همدان آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در رشد و توسعه ورزش‌هایی نظیر بولینگ، بیلیارد و بولس را دارد و انتظار می‌رود همکاری‌های لازم در زمینه صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: پیشرفت و توسعه بولینگ و بیلیارد نیازمند فرهنگ سازی و برنامه‌ریزی لازم است که انتظار داریم نسبت به این مهم توجه جدی شود.

وی با استقبال از افزودن رشته بولس به بازی‌های ورزشی محلات همدان گفت: شورای اسلامی شهر همدان نسبت به فعالیت این ورزش جذاب در سطح محلات استقبال می‌کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها