سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در هرمزگان برگزار می‌شود‌

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در هرمزگان برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد اظهارداشت: سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران شانزده فیلم 16 لغایت 27 بهمن ماه در سینما غدیربندرعباس برگزار می‌شود.

وی بیان‌داشت: سینما غدیر از سینماهای قدیم بندر عباس بوده که در زمان انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده که پس از چند سال فعالیت آن متوقف شد که امسال با رایزنی‌های انجام گرفته با سازمان سینمایی کشور به سیستم دیجیتال مجهز و همزمان با سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نحوه تهیه بلیط فیلم ها اشاره کرد و بیان داشت:در این دوره بلیط فروشی بصورت متمرکز و اینترنتی انجام می گیرد و علاقه مندان می‌توانند از پنجشنبه هفتم بهمن لغایت یکشنبه دهم بهمن با مراجعه به سایتwww.cinogram.com اقدام به رزرو بلیط کنند و تا تاریخ مشخص شده بلیط‌های رزرو نشده هم‌زمان با اکران فیلم در گیشه عرضه می‌شود.

درویش نژاد ابرازداشت: با افتتاح سینما غدیر در مجموع سه سینمای فعال در استان، 2 سینما در بندر عباس و یک سینما در رودان وجود دارد که با تمهیدات انجام گرفته در سال های آتی شاهد افزایش این روند هستیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها