تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی «پندار»

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی «پندار»

دبیر سیزدهمین جشنواره پندار با اشاره به استقبال دانشجویان استان فارس از شرکت در این رقابت دانشجویی، گفت: با توجه به رویکرد رفتاری جذب حداکثری، این جشنواره تا 20 بهمن 95 تمدید شد.

مرتضی نوشاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به هدف جشنواره مبنی بر فراهم آوردن بستری گسترده برای حضور حداکثری دانشجویان بسیجی استان و دستاوردهایشان، شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره پندار، تصمیم گرفت که مهلت دریافت آثار به مدت سه هفته تمدید شود.

وی با اشاره به سهم 80 درصدی این جشنواره برای فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی دانشجویی، خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌افزایی که از محل کار گروهی برای فعالیت‌های اجتماعی متصور است، جشنواره پندار با قراردادن سهم حداکثری برای فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی، زمینه ساز تبادل تجربه تشکل‌های دانشجویی ریشه دار و باسابقه خواهد بود.

نوشاد با بیان اینکه یکی از اهداف افزایش سهم فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی دانشجویی در جشنواره سیزدهم پندار، شناسایی و استفاده از تجربیات موفق فعالان جنبش دانشجویی برای الگوسازی است، افزود: گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی که خود و یا اتحادیه کشوری آنها از پیشینه‌ای حداقل دو دهه‌ای برخوردار هستند، می‌توانند در بخش گروهی این جشنواره شرکت کنند.

مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خاطرنشان کرد: بی شک معرفی تجربه تشکل‌های دانشجویی که توانسته‌اند حداقل دو دهه فعالیت در عرصه دانشگاه و جامعه از خود بروز دهند و از اصول و اساسنامه خود فاصله نگیرند می‌تواند فرصت مناسبی برای تشکل تازه تاسیس به وجود آورد تا ضمن مرور تجربیات موفق این تشکل‌های ریشه دار، از آرمان‌های جنبش دانشجویی فاصله نگرفته و به دولتی یا حزبی بودن متهم نشوند.

نوشاد با اعلام اینکه زمینه سازی، ایجاد انگیزه و هدایت فعالیت های دانشجویان به سمت فعالیت‌های گروهی در دانشگاه‌ها از دیگر دلایل سهم 80 درصدی فعالیت‌های تشکیلاتی و گروهی است، تاکید کرد: کار گروهی فارغ از بارش فکری و برون داد قابل ملموس در عرصه کار، زمینه مناسبی برای تقویت سرمایه اجتماعی برای دانشجویان در دانشگاه و پس از فارغ التحصیلی در خارج از دانشگاه است.

وی با بیان اینکه پندار برای دانشجویان بسیجی طراحی شده است، این جشنواره علمی را فرصت مناسبی برای رجوع به خویشتن فردی و اجتماعی دانشجویان دانست چرا که مواجهه تخصصی با مسائل پیش روی جامعه، بهترین راه برای ظهور و نقش آفرینی جریان دانشجویی است.

نوشاد با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره پندار می‌توانند به آدرس اینترنتی http://pendar-fars.ir/ مراجعه کنند، افزود: شماره تماس 09178687845 نیز آماده پاسخگویی به علاقمندان است.

مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: خوشبختانه دانشجویان ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان فارس همواره بر تحصیل علم و تهذیب به عنوان جنبه‌های فردی و بصیرت اجتماعی به عنوان لازمه نقش آفرینی اجتماعی توجه داشته و بر آن پای می‌فشارند.



منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها