هوای قم بارانی می‌شود

هوای قم بارانی می‌شود

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بابیان اینکه امروز هوای قم نیمه‌ابری همراه با وزش باد بوده است، اظهار داشت: پیشینه دمای امروز 9 درجه و حداقل‌ترین دمای تا پایان امشب منفی یک درجه خواهد بود.

وی وضعیت هوای قم برای فردا را ابری همراه با افزایش ابر دانست و افزود: بارش‌ها از فردا در شهر قم به‌صورت پراکنده انجام خواهد پذیرفت، همچنین برای روز پنجشنبه هوای قم نیمه‌ابری و همراه با بارش باران در اوایل شب پنجشنبه خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم ادامه داد: برای ارتفاعات و مناطق مستعد از روز پنجشنبه بارش برف پیش‌بینی می‌شود و در این روز هم کمینه هوای استان به منفی یک درجه خواهد رسید.

وی بابیان اینکه در 24 ساعت گذشته منطقه جمکران گرم‌ترین نقطه و دستجرد با منفی سه درجه سردترین نقاط قم بوده‌اند، خاطرنشان کرد: جو استان قم در روزهای آینده ناپایدار خواهد بود و بارش‌ها از روز پنجشنبه آغاز و تا اوایل هفته آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

قاضی میزان بارش‌ها در قم را در مقایسه با سال گذشته کمتر ذکر کرد و گفت: امیدواریم در ماه آینده بارندگی در استان قم بیشتر شود تا در تابستان آینده با مشکل روبه‌رو نشویم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها