نتایج جالب توجه یک نظرسنجی در سایت خبرفوری

66درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی خبرفوری، امیدی به بهبود وضع اقتصادی ندارند

سایت خبرفوری در یک نظرسنجی از مخاطبان خود پرسیده است که نظرشان درباره وضعیت اقتصادی سال جاری چیست؟ نتایج پاسخ‌ها به این پرسش جالب توجه است.

66درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی خبرفوری، امیدی به بهبود وضع اقتصادی ندارند

براساس این نظرسنجی، از میان سه هزار و 140 نفری که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، 13درصد پاسخ‌گویندگان به این پرسش گفته‌اند که امیدوارند در سال 97 وضع اقتصادی‌شان بهتر از سال پیش شود.

همچنین 21درصد دیگر از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، به گزینه‌ای رای داده‌اند که وضع اقتصادی خانواده آنها با سال قبل تفاوتی نخواهد داشت.

در مقابل، دو سوم پاسخ گویندگان به این پرسش، یعنی 66درصد گفته‌اند که فکر می‌کنند اوضاع اقتصادی خانواده آنها در سال 97 بدتر از سال 96 خواهد شد.

به این ترتیب به‌نظر می‌رسد که براساس این نظرسنجی، بخشی از جامعه نگاه مثبتی به وضعیت اقتصادی سال 97 نداشته و دولت برای بازگشت امید به جامعه باید کوشش بیشتری داشته باشد.

اگر شما درباره پیش بینی حال و روز اقتصادی مردم در سال 97 نظری دارید یا درباره تحلیل نتایج این نظرسنجی، دیدگاه خاصی دارید، در ادامه مطلب کامنت بگذارید و بحث کنید.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ساده
    0

    همه راضی اند انقد دولت تخریب نکنید زنده باد روحانی

  • اکبر
    0

    من بازنشسته ام خودوهمسرم بیماری پرخرج داریم ولی نه دارو ونه تغذیه خوب هرسال چنددرصد میدهندولی ۳برابر به عناوینی پس میگیرند این هست زندگی نکبتبار ازبچه هاهم شرمنده

  • حسین
    0

    اصلا امید ندارم

  • نگین
    0

    هر روز دریغ از دیروز مردم زن خوب ندارند که وضعشون خوب بشه مدیریت ناسالم رانت خواری و چپاول بیت المال و هزار دستانی که هست زندگی را بر مردم تلخ کردنده است عصبی خسته درمانده و ظرفیتشان پر شده است

  • خداوردی هستم از گلستان
    0

    وای به حال ما روستاییها که نه کاری داریم نه باری این یارانه ای هم که میدن پول آب و برق ما هم نمیشه انشاءالله دست ماویقه این دولتمردا فردای قیامت حقمان را خواهیم پرسید

  • ناشناس
    0

    دولت و مجلس و قوه ی قضائیه باید پاسخگو باشند --- این فراخوان طرح یک مظلومیت ملی و درخواست قانونی و شرعی رسیدگی به حقوق تضیع شده ی آشکار مردم و نظام و کشور است و تحریک افکار عمومی نیست. از زمانی که ارزش پول ملی ، علی رغم وجود بالفعل و بالقوه ی پشتوانه ی نیرومند برای اقتصاد کشور ، به چند برابر سقوط کرد و با این سقوط اکثریت مردم کشور دچار آثار فاجعه بار آن شدند تاکنون متاسفانه دولت و مجلس و قوه قضائیه در زمینه ی رسیدگی به حق تضییع شده ی مردم هر یک بر حسب وظایف قانونی خویش هیچ فعالیتی برنامه ریزی شده ی نظام مند و ضابطه مند و روش مند قانونی محسوسی تا کنون انجام نداده و مسئولانه پاسخگو نبوده اند که مسئول پیامدهای این فاجعه بر نظام و کشور نیز می می باشند. حق قانونی و شرعی بلا منازع مردم است که در مقابل این سقوط فاجعه بار که هیچ گونه توجیه منطقی ندارد مطالبه حقوق تضییع شده ی خود که عدم رسیدگی لازم به آن ، آنان را در بد ترین شرایط جانکاه معنویت زدا قرار داده بعنوان شکایت به سمع عالی ترین مرجع قضایی رسیدگی به مشکلات فراگیر ملی در کشور برسانند و استرداد حقوق تضییع شده خود در این زمینه و محاسبه ی قانونی مسببان این تضییع را در اسرع وقت از این مرجع درخواست کنند. سکوت نهادهای مذکور در مقابل این شکایت و عدم رسیدگی ضابطه مند به آن ، تخلف از سوگندهایی است که این نهادها برای تعهد به خدمت صادقانه به مردم و نظام و کشور یاد کرده اند و بعنوان تضییع عمدی حقوق مردم و نظام و کشور پیامدهای قانونی و شرعی ناگوار سنگین خواهد داشت.

  • اکبرواعظی
    0

    واقعا مردم را چی فرض کردن کجا پاسخگوست.وکی پاسخگوهست.هروقت حرف اصلاحات شدگفتنداصلاحات میخواهدازادی فحشارا میخواهدمحقق کندولی اصلاح نظام پاسخگویی از نوک هرم قدرت بایداغازشود چه کسی میخواهدسوال کندمگرمیتواند.ومگرانگ ضدانقلاب نمیزنن.امیدبهیچ کجانداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها