اعلام زمان احتمالی تشییع حسن جوهرچی

اعلام زمان احتمالی تشییع حسن جوهرچی

علی دهکردی درباره زمان تشییع پیکر حسن جوهرچی گفت: امیدواریم صبح یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه با فراهم شدن شرایط، مراسم تشییع پیکر حسن جوهرچی از مقابل خانه سینما ۲ به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شود.

این بازیگر و عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت گفتن به‌دلیل درگذشت حسن جوهرچی درباره مراسم تشییع پیکر این بازیگر، توضیح داد: اگر شرایط مساعد باشد، با توجه به این‌که با خانواده او صحبت‌هایی داشتیم، امیدواریم صبح روز یکشنبه مراسم وداع با این بازیگر برگزار شود. البته اخبار قطعی قرار است از سوی خانه سینما اعلام شود.

او درباره درگذشت این هنرمند نیز اظهار کرد: روز تلخی را شروع کردم و با شنیدن خبر درگذشت دوست عزیزم، حسن جوهرچی متاسف شدم. این عزیز، زمانی که نباید می‌رفت، از میان ما رفت.

دهکردی ضمن تسلیت گفتن به همسر، دختر و پسر این هنرمند، یادآوری کرد: امسال، سال تلخ و حزن‌انگیزی برای همه ما بود. متاسفانه از دست دادن دوستان و همکاران و همچنین عزیزان دیگر در عرصه‌های مختلف از جمله در ساختمان پلاسکو ، زیر بهمن رفتن مسافران ، همگی اخبار بسیار تلخی برای ما بودند. این‌ها، تلخی‌ همه‌جانبه‌ای را برای ما به‌وجود آورده است. آرزو می‌کنم روزنه‌های شادی و برکت در کشور ما مستدام شود و خبرهای بد کمتر بشنویم.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها