۱۲۰ طرح عمرانی و تولیدی در راز و جرگلان افتتاح شد

۱۲۰ طرح عمرانی و تولیدی در راز و جرگلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم فرماندارشهرستان راز و جرگلان ظهر امروز در آئین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: این تعداد طرح با صرف 360 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

احمد ریواده تصریح کرد:16 طرح بااعتبار 20 میلیارد ریال در بخش مرکزی، 34 طرح در بخش غلامان بااعتبار 80 میلیارد ریال، 50 طرح در بخش جرگلان بااعتبار 110 میلیارد ریال،2 طرح در شهر راز و 18 طرح در سطح شهرستان راز و جرگلان بااعتبار 150 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی 13 طرح «بی تی اس» تلفن همراه، روکش و آسفالت محورهای روستایی و احداث 17 راه روستایی جدید، افتتاح 16 مدرسه با 48 کلاس درس، برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار و افتتاح طرح‌های عمرانی 50 دهیاری این شهرستان از مهم‌ترین طرح‌های است که افتتاح شد.

فرماندارشهرستان راز و جرگلان گفت: احداث پنج فرستنده دیجیتال صداوسیما، تجهیز توتستان شهرستان راز و جرگلان، طرح‌های هادی روستایی و واحدهای مسکن روستایی کمیته امداد و راه‌اندازی از دیگر طرح‌های این شهرستان است.

وی اظهار داشت: بیشتر طرح‌های افتتاح‌شده این شهرستان در بخش‌های عمرانی و زیرساختی است که صددرصد مردم منطقه از آن بهره‌مند شدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها