آفت سازمان‌های مردم‌نهاد ورود به فعالیت‌های سیاسی است

آفت سازمان‌های مردم‌نهاد ورود به فعالیت‌های سیاسی است

سید حسینعلی موسوی در حاشیه کارگاه آموزشی و توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهلران اظهار داشت: فلسفه سازمان‌های مردم‌نهاد غیرسیاسی و غیر وابسته به دولت است.

وی گفت: ورود سازمان‌های مردم‌نهاد به فعالیت‌های سیاسی و عدم نظارت بر فعالیت آنها از مهم‌ترین آفت‌هایی است که می‌تواند رسالت این سازمان‌ها را از مسیر اصلی منحرف کند.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: موفقیت و ثمربخشی سازمان‌های مردم نهاد در گرو فعالیت‌های گروهی است و در این زمینه همه باید با ایجاد حس مسئولیت همگانی زمینه را برای توسعه و موفقیت بیش از پیش این سازمان‌ها فراهم کنند.

موسوی با بیان اینکه 32 سازمان مردم‌نهاد در شهرستان دهلران فعالیت دارند افزود: این سازمان‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

علی مهرعلیزاده مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و 800 نفر ساعت آموزش در حوزه سازمان‌های مردم نهاد در استان ایلام برگزار شده است.

وی گفت: 350 سازمان مردم‌نهاد در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان، زیست محیطی، سلامت و آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام فعالیت دارند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها