تسهیلات ویژه اصحاب رسانه خراسان رضوی از سوی بانک رفاه پرداخت می‌شود

تسهیلات ویژه اصحاب رسانه خراسان رضوی از سوی بانک رفاه پرداخت می‌شود

بیژن قزلبیگلو ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجلیل از کارگران بازنشسته خراسان رضوی که در سالن همایش‌های اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک رفاه کارگران خراسان رضوی حقوق بالای 95 درصد از مستمری‌بگیران استان را پرداخت می‌کند و رقم پرداختی آن در سراسر کشور به‌صورت متمرکز است و این رقم‌ها به‌صورت متمرکز نزد ادارات کل تامین اجتماعی استان‌ها است.

وی افزود: دریافت حق بیمه تامین اجتماعی از طریق 12 ابزار حضوری، اینترنتی، پرداخت آنلاین، پرداخت خودپردازها و غیره به‌صورت کشوری انجام می‌شود و بانک رفاه کارگران بسترسازی آن را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: گردش مالی بانک‌های خراسان رضوی جزو بالاترین گردش‌های مالی استانی در سطح‌کشور است و بانک رفاه کارگران خراسان رضوی هم جزو 6 بانک تجاری و پرگردش استان است و 9 درصد گردش مالی بانکی استان در این بانک است.

مدیر سرپرستی بانک رفاه کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه رشد بسیار خوبی در جذب تسهیلات تولید داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات رونق تولید با 168 درصد جذب سهمیه رتبه اول بانک‌های رفاه کارگران سراسر کشور را دارا است و نه‌ تنها جذب سهمیه 100 درصدی را داشته است، بلکه 68 درصد هم جذب سهمیه مازاد را داشته است.

قزلبیگلو با اشاره به تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران خراسان رضوی، تصریح کرد: در 10 ماهه نخست امسال 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات در تمامی بخش‌های تجاری، کشاورزی، رفاهی، تولید، سرمایه در گردش، اشتغال‌زایی، ازدواج، طرح‌های تولیدی، حمایت از تولید ملی و بنگاه‌های اقتصادی، خدمات شهری و غیره به متقاضیان اعطا شده و درصد سود این تسهیلات اعطایی براساس نرخ جاری کشوری است و مدت زمان پرداخت این تسهیلات هم متفاوت است و بستگی به نوع وام دارد.

وی ادامه داد: برای بازپرداخت تسهیلات هم اقساط بلندمدت را در نظر گرفته‌ایم و در برخی موارد مانند تسهیلات اشتغال‌زایی، طرح‌های تولیدی و حمایت از تولید ملی تنفس پس از پرداخت تسهیلات در نظر گرفته است که زمان آن هم بستگی به نوع آن تسهیلات اعطایی دارد.

وی تاکید کرد: بانک رفاه کارگران خراسان رضوی پرداخت تسهیلات اعطایی بدون بهره، ویژه گروه‌های خاص استان همچون اصحاب رسانه را در برنامه کاری خود دارد که رقم این تسهیلات‌اعطایی 20 میلیون ریال است و باز پرداخت آن به‌صورت دو ساله و سه ساله است که رقم پرداخت اقساط دو ساله ماهانه 83 هزار و 333 تومان و رقم پرداخت اقساط سه ساله نیز ماهانه 55 هزار و 555 تومان است.

مدیر سرپرستی بانک رفاه کارگران خراسان رضوی گفت: در نظام بانکداری اسلامی رویکرد همه بانک‌های کشور در راستای تحقق اهداف دولت و حمایت از بخش خصوصی در بحث‌های رونق تولید و خروج از رکود است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها