وضعیت کشتی شهرستان قدس بسیار خوب است

وضعیت کشتی شهرستان قدس بسیار خوب است

محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی کشور در همایش بزرگ هیئت کشتی شهرستان قدس با عنوان «یادواره شهدای آتش‌نشان» که با حضور منصور برزگر از پیشکسوتان کشتی و سایر مربیان و اساتید بزرگ کشتی، امروز در سالن ورزشی شهید آقامحمدی شهرستان قدس برگزار شد اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز فرصتی شد تا در جمع پهلوانان و پیشکسوتان کشتی شهرستان قدس باشم و از جوانان ومردم ورزش‌دوست علاقه‌مند به رشته کشتی که امروز در سالن حضور دارند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: هدف من امروز علاوه بر شرکت در این همایش، دیدار با کشتی‌گیران، ورزشکاران خوب و بااخلاق و قهرمان‌پرور شهرستان قدس است.

رئیس سابق فدراسیون کشتی کشور ضمن تماشای مسابقات بیان کرد: وضعیت کشتی شهرستان قدس بسیار خوب است و من امیدواریم که ان‌شاالله بسیاری از جوانان کشتی‌گیر این شهر در اوزان مختلف در مسابقات جهانی بر روی تشک بروند.

در ادامه مراسم مهرداد صادقی‌راد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس اظهار داشت: به مناسب ایام‌اللّه دهه فجر و به منظور بزرگداشت شهدای آتش‌نشان همایش بزرگ کشتی با حضور بیش از 72 کشتی‌گیر در قالب 6 تیم در حال برگزاری است.

وی افزود: شهرستان قدس از نظر استعدادیابی در زمینه ورزش‌های پهلوانی شرایط بسیار خوبی دارد و بسیاری از جوانان و پیشکسوتان عرصه کشتی این شهر دارای عناوین قهرمانی در سطح بین‌المللی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس هدف از برگزاری این همایش را شناخت استعدادها و ترغیب جوانان به سمت و سوی ورزش‌های پهلوانی عنوان کرد و گفت: بسترسازی و پشتوانه‌سازی برای آینده ورزش کشتی یکی از اولویت‌های ما در این رشته کهن است.

گفتنی است در پایان، تیم‌های شهرداری قدس، آراد و مهر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها