راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۶ نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۶ نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با افزایش 3 منطقه جدید در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

سالاری تصریح کرد: در بجنورد راهپیمایی ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان شهید به سمت مصلا امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که در پایان این مراسم آتش زدن آدمک استکبار، خواندن قطعنامه و اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه در راهپیمایی مرکز استان خراسان شمالی سخنرانی می‌کند.

وی تصریح کرد: در شهرستان شیروان نیز ساعت 10 و 30 دقیقه از چهارراه دفاع مقدس تا مصلا، با سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی نسب مشاور و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه انجام می‌شود.

وی گفت: در شهرستان گرمه نیز ساعت 10 صبح از مسیر میدان ارشاد تا مصلا نماز جمعه راهپیمایی انجام می‌شود و حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه این شهر سخنران راهپیمای 22 بهمن در این شهرستان است.

سالاری خاطرنشان کرد: در شهر راز مرکز شهرستان رازوجرگلان نیز از راهپیمایی روز 22 بهمن از ساعت 10 و 30 دقیقه از محل میدان مرکزی تا مسجد جامع انجام می‌شود و حجت‌الاسلام نوروزی امام‌جمعه شهرستان راز و جرگلان سخنران این مراسم خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان نیز ساعت 10 راهپیمایی از چهارراه شهرداری تامصلی نماز جمعه انجام می‌شود.

سالاری افزود: در شهر جاجرم نیز راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 و 30 دقیقه از محل مسجد صاحب‌الزمان تا مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه این شهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان فاروج نیز ساعت 10 مراسم راهپیمایی در این شهر از مسجد آل یاسین تا مصلا انجام می‌شود و حجت‌الاسلام قلی زاده سخنران این مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: در شهرستان اسفراین نیز راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 و 30 دقیقه و از محل خیابان ولی‌عصر تا مصلا انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها