نادر قاضی پور در واکنش به درخواست شفاف سازی محمد مهاجری

مهاجری یک شب را در خانه و زمین من سپری کند تا سندشان را به نام او بزنم!

نماینده مردم ارومیه در مجلس در واکنش به درخواست یک فعال رسانه ای که خواسته بود قاضی پور در خصوص دارایی ها و سفرهای اروپایی اش شفاف سازی کند گفت: این فرد یک شب را در خانه و زمین من سپری کند تا سندشان را به نام او بزنم

مهاجری یک شب را در خانه و زمین من سپری کند تا سندشان را به نام او بزنم!

نادر قاضی پور در واکنش به درخواست شفاف سازی محمد مهاجری، فعال رسانه ای در خصوص دارایی ها و سفر های خارجی وی، اظهار کرد: من یک قطعه زمین در ارومیه دارم که نه از آب برخوردار است و نه برق و نه ساختمانی در آن احداث شده و در آن گندم کاشته ایم، از آقای مهاجری دعوت می کنم یک شب در این زمین اقامت کند تا سند آن را به نام وی تغییر دهم.

وی افزود: در تهران نیز خانه ای ۷۰ متری از قبل انقلاب دارم که در خیابان بهار نظام آباد قرار دارد و حاضرم آدرس آن را نیز به آقای مهاجری تقدیم کنم تا یک شب در آن اقامت کنند و من سند آن را نیز به نام وی تغییر دهم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین در پاسخ به درخواست شفاف سازی سفرهای اروپایی اش ابراز داشت: آقای مهاجری می تواند گذرنامه ام را بررسی کند تا متوجه شود کمترین سفر خارجی کمیسیون صنایع و معادن مجلس مربوط به من است. وی خاطرنشان کرد: در این یازده سال حتی یک بار هم با لاریجانی به سفر خارجی نرفته ام و حتی یک بار هم در سفرهای گروه دوستی پارلمانی حضور نداشته ام.

محمد مهاجری، فعال رسانه ای با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشته بود قاضی پور نماینده ارومیه که برای اثبات ساده زیستی اش گفته شبها درمجلس می خوابد. آیاحاضراست درباره باغ و چند خانه در تهران و ارومیه و سفرهای اروپایی اش شفاف سازی کند.

منبع: ندای ارومیه

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    راستی بقیه اموالش کجاست . فکر مردم را الا. حساب کرده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها