فیش‌های نجومی مسئولان مایه نگرانی است/مسئولان به وضعیت معیشتی مردم ‌رسیدگی کنند

فیش‌های نجومی مسئولان مایه نگرانی است/مسئولان به وضعیت معیشتی مردم ‌رسیدگی کنند

آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری در اجتماع باشکوه مردم ایلام طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با امداد غیبی الهی به پیروزی رسید.

وی گفت: نقش مردم و اراده آنها در پیروزی این انقلاب با توجه به تأکیدات قرآن کریم به خوبی نمایان است و می‌توان نتیجه‌گیری کرد که این انقلاب انقلابی الهی است که خداوند حافظ آن است.

سخنران مراسم 22 بهمن شهر ایلام تصریح کرد: عوامل دیگری علاوه بر امدادهای الهی در پیروزی این انقلاب تاثیرگذار بوده‌اند که از جمله آنها می‌توان به وابسته نبودن به بلوک شرق و غرب اشاره کرد.

وی ادامه داد: تنها شعار این انقلاب، جمهوری اسلامی بوده ‌و نه به شرق مارکسیستی و نه به غرب کاپیتالیستی وابسته نبوده و اینک پس از گذشت سال‌های متمادی همچنان بر روی این اصول پافشاری دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک هدیه و تحفه الهی بود که مردمی بودن امام راحل برای همگان زبانزد است افزود: رهبری شایسته از جمله دیگر عوامل پیروزی انقلاب بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا پرداخت و اظهار داشت: ترامپ آدمی غیر متعادل و غیر متعارف است و با کشورها سرجنگ دارد.

وی گفت: البته ترامپ باید این را بداند که ملت ایران نه از آمریکا و نه از هیچ مستکبری نمی ترسد و تنها از خدا می‌ترسد و با تکیه بر خدا مسیر خود را به پیش خواهد برد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اختلاف در کشور و فیش‌های نجومی مسئولان مایه نگرانی است، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی انتظار دارند که مسئولان به وضعیت معیشتی خود توجه و رسیدگی کنند و در این راستا باید تبعیض‌ها زدوده شود و نباید کاری کنیم که مردم از انقلاب سرخورده شوند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها