مردم جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور بی‌تجربه آمریکا را دادند

مردم جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور بی‌تجربه آمریکا را دادند

آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم امروز سنگ تمام گذاشتند و عملا طبق فرمایش مقام معظم رهبری جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور بی‌تجربه تاجرماب آمریکا را دادند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال پرشورتر از سالهای گذشته بود، عنوان کرد: مردم امروز برای تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهداء و بیعت دوباره با امام مسلمین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به صحنه آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به پیامهای راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن ابراز کرد: ما در برابر دشمنان راست و چپ نداریم و ملت ایران امروز عزت، غیرت و وحدت خود را در برابر دشمن به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها گزینه ایران را مشاهده کردند، گفت: گزینه ما نه در زیر میز و نه کنار میز بلکه این گزینه همیشه روی میز است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه هیچ کس منکر مشکلات نیست، خاطرنشان کرد: جایی در دنیا پیدا نمی‌شود که در آن بیکار نباشد، در جامعه ما نیز مشکلاتی وجود دارد اما هیچ کس از اساس انقلاب و نظام انتقادی ندارد.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها گزینه خود را نشان داده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) این ایام را خدمت امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار استان زنجان تسلیت گفت.

وی تشکیل کمیته‌های انقلابی را دستاوردهای انقلاب و امام خمینی(ره) دانست و عنوان کرد: این کمیته‌ها در پاسداری از انقلاب و مبارزه با ضد انقلاب امتحان خوبی پس دادند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها