بانک‌های یزد سرعت پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید را افزایش دهند

بانک‌های یزد سرعت پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید را افزایش دهند

سیدعلی اکبر کلانتر بعد از ظهر امروز در سی و پنجمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد که با موضوع بررسی لیست متقاضیان تسهیلات برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شرایط کارگروه رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات به واحدهایی بود که تعداد کارگران آنها زیر 100 نفر باشد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای کوچک و متوسط مشمول این موارد می‌شدند، عنوان کرد: دستورالعمل در نظر گرفته شده، اجازه پرداخت به واحدهای بالای 100 نفر را نمی‌داد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطرنشان کرد: یک سری از واحدهای استان یزد هم بودند که با وجود اینکه تعداد اشتغال آنها کمتر از 100 نفر بود، به دلیل مشکلات زیست محیطی امکان دریافت تسهیلات را نداشتند.

کلانتر خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، برخی از این واحدها که توانستند مشکلات زیست محیطی فعالیت خود را رفع کنند، در لیست دریافت تسهیلات قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: امروز واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند به همین دلیل با هر کمک و تزریق پول و منابعی که به تولید کنندگان و صنعت استان یزد انجام شود، موافق هستیم و از آن حمایت می‌کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با تاکید بر اینکه باید رونق لازم در بحث تولید استان یزد ایجاد شود، عنوان کرد: بانک‌ها باید تمام توان خود را به کار بندند که این رونق در استان ایجاد شود و زمینه کاهش بیکاری و افزایش توسعه استان فراهم گردد.

کلانتر با اشاره به اینکه درصد کمی از واحدهای معرفی شده از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بانک‌ها، تسهیلات خود را دریافت کردند، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که سرعت پرداخت تسهیلات افزایش پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات تولید کنندگان و ایجاد رونق در بازار صنایع و تولید کنندگان باشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها