واحدهایی که بازاری برای تولیدات‌شان وجود ندارد، تسهیلات رونق تولید دریافت نمی‌کنند

واحدهایی که بازاری برای تولیدات‌شان وجود ندارد، تسهیلات رونق تولید دریافت نمی‌کنند

سیدعلی عزالدینی بعد از ظهر امروز در سی و پنجمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد که با موضوع بررسی لیست متقاضیان تسهیلات برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان در استان یزد صورت گرفته است، اظهار داشت: دستورالعمل بانک‌ها بیان کرده بود که حتما بازار فروش دیده شود و به‌گونه‌ای تسهیلات پرداخت شود که پول به بانک بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: براساس این دستورالعمل، بانک‌های استان یزد به واحدهایی که دپو محصولاتشان زیاد است و بازاری برای فروش آن ندارند، تسهیلات برای تولید بیشتر اعطا نمی‌کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در ارتباط با علت پایین بودن رتبه استان یزد در پرداخت تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید به تولیدی‌های بخش دامپروری، خاطرنشان کرد: برخی مسائل در استان یزد وجود دارد که زمینه عدم پرداخت تسهیلات به این واحدها را پرداخت کرده است.

عزالدینی تصریح کرد: بسیاری از استان‌های کشور در راستای افزایش سلامت محصولات دامی که مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند، طرح مرغ سایز را اجرا کرده و الان هم با قوت در حال ادامه آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در استان یزد هم قرار بود اجرایی شود، ادامه داد: متاسفانه اجرای طرح مرغ سایز در استان یزد ممکن نشد و دست اندرکاران امر نتوانستند این طرح که برای سلامت مردم است را اجرایی کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شد که تسهیلاتی برای ایجاد واحدهایی در این زمینه پرداخت نشود و تنها برای واحدهای موجودی که با مشکل مالی مواجه هستند و در سامانه ثبت نام کردند، تسهیلات در نظر گرفته شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها