بیمارستان شهید رهنمون یزد توسط رئیس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح می‌شود

بیمارستان شهید رهنمون یزد توسط رئیس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح می‌شود

محمدرضا میرجلیلی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان شهید رهنمون یزد با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری افتتاح می‌شود اظهار داشت: هدف این است که کاری برای مردم شهر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه مصوبه سفر مقام مظعم رهبری است گفت: محیط بیرونی این دانشگاه طبق مصوبات شورای شهر یزد انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد ادامه داد: دانشگاه هیچ چیز جدیدی از شورای شهر نمی‌خواهد و تنها درخواست داریم که هر چه زودتر بتوانیم مشکلات این بیمارستان را برطرف کنیم.

میرجلیلی عنوان کرد: افتتاح بیمارستان شهید رهنمون در یزد نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران استان و کشور دارد و لازم است که تمام افراد مساعدت لازم در ارتباط با این پروژه را داشته باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) حاضر است هر نظری که شهرداری و شورای شهر داشته باشد را اعمال کند تا این پروژه هر چه سریع‌تر کامل و در اختیار مردم شهر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) عنوان کرد: پروژه این دانشگاه در زمان سفر مقام معظم رهبری به یزد تصویب شده و هیچ یک از مدیران فعلی دانشگاه نقشی در آن نداشتند اما اجرای آن به نفع مردم و معطل ماندنش به ضرر مردم است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها