یک زن اعضای بدن خود را برای خرید خانه به فروش گذاشت!

مادری به دلیل فقر و بی پولی اعضای بدنش را به فروش گذاشت.

یک زن اعضای بدن خود را برای خرید خانه به فروش گذاشت!

فقر و بی پولی باعث شد یک مادر 44 ساله بیکار اسپانیایی آمادگی خود برای به فروش گذاشتن اعضای بدنش به منظور تأمین سرپناه و مسکن برای خود و دخترش اعلام کند.

به دنبال تشدید بحران اقتصادی در اروپا و در نتیجه آن گسترش فقر و بیکاری در کشورهای این حوزه، یک زن اسپانیایی برای تأمین سرپناه و مسکن برای خود و دخترش برخی از اعضای بدنش را به فروش گذاشت.

این زن اسپانیایی اعلام کرد که می‌خواهد تمامی اندام‌ های غیرحیاتی بدنش را که می تواند بدون آن ها هم به زندگی خود ادامه دهد، برای تأمین مسکن برای خود و دخترش به فروش بگذارد.

این مادر درمانده در مصاحبه‌ای که داشت گفت: من ابتدا یک کلیه‌ام را به فروش گذاشتم اما اکنون قرنیه چشمم، یکی از ریه‌ها و تکه‌ای از کبدم را نیز به فروش گذاشته‌ ام. برای من اهمیتی ندارد که این اندام‌‌هایم را می‌فروشم، من این کار را می‌کنم چرا که واقعا مستأصل و درمانده شده‌ام.

وی افزود:من به یک خانه نیاز دارم تا خانواده‌ام در جایی امن زندگی کنند .من بیکار هستم و به دلیل آزار و اذیت‌ها و بدرفتاری‌های مردی که با وی 18 سال زندگی کردم و هم‌اکنون می‌خواهد من و دخترم را از خانه‌اش بیرون کند، 66 درصد ازکارافتادگی دارم. من و دخترم هیچ خانواده‌ای نداریم و نمی‌دانیم که باید به کجا برویم.

او در ادامه گفت: من راه دیگری برای نجات زندگی‌ خود و دخترم ندارم. حتی اگر در مدت زمان باقی مانده از عمرم بتوانم با فروش اعضای بدنم دخترم را از شرایط فعلی نجات بدهم، این کار را می‌کنم.

بنا بر آخرین اخبار، این زن حدود دو هفته پیش اعلامیه‌ای مبنی بر فروش اعضای بدنش در اینترنت منتشر کرد اما تاکنون هیچ درخواستی دریافت نکرده است.

منبع: رکنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها