رفتار شیطانی مجید با زن بیوه در شرکت همسرش !

مجید برای اینکه در شرکت استخدام شود با مینا ازدواج کرد اما با الهه به یکی از اتاق های شرکت رفت.

رفتار شیطانی مجید با زن بیوه در شرکت همسرش !

مینا، ۳۵ ساله با حضور در اتاق بازپرس در مقابل او قرار گرفت و گفت: پس از شکست در ازدواج اولم، با وجود آن که دچار افسردگی شدیدی شده بودم مدرک کارشناسی ام را گرفتم و در شرکت یکی از دوستان پدرم به عنوان مدیر پرسنلی مشغول به کار شدم.

وی ادامه داد: نتوانستم تا سن ۳۵ سالگی ازدواج کنم تا این که جوان ۳۳ ساله ای که مدارکش را برای استخدام در شرکت داده بود به من ابراز علاقه کرد من هم که از نیت واقعی او اطلاعی نداشتم کمکش کردم تا به راحتی استخدام شود، او که می دانست من همانگونه که او را استخدام کرده ام به راحتی هم می توانم اخراجش کنم خیلی زود به خواستگاری ام آمد. چند روز بعد من و مجید نامزد شدیم و من هم پست مهمی را در شرکت به او سپردم.

مینا در ادامه بیان کرد: دو ماه بعد زمانی که برای مراسم عروسی آماده می شدیم، روزی به دفتر رفتم و دیدم که مجید با یکی از همکارانم به نام الهه داخل یکی از اتاق های شرکت در حال کارهای بی حیایی بود، وقتی موضوع را به مجید گفتم او خیلی خونسرد گفت: آن دختر ۲۲ ساله از ۲ سال قبل به صیغه من درآمده است و من به خاطر استخدام در شرکت، با تو ازدواج کردم حالا هم می توانی با بخشیدن مهریه ات طلاق بگیری! اگرچه اکنون به دلیل فریب در ازدواج از قربان شکایت کرده ام.

منبع: رکنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها