استخر فرح کی ساخته شد؟/ سالها بعد از سقوط پهلوی!

غلامعلی رجایی با انتشار عکسی که از آن به استخر فرح یاد می شود، به تاریخچه آن پرداخت و یادآورشد اصل این داستان دروغ است و برمبنای این دروغ قصه پردازیها شده است.

استخر فرح کی ساخته شد؟/ سالها بعد از سقوط پهلوی!

وی در کاال اختصاصی اش نوشته است:
نکته ای که برای اولین بارمن برای رسوایی دروغگویان مدعی اصولگرایی امروز باانتشاراین عکس افشامی کنم اینکه اساسا این استخرکوچک درگوشه ای از کاخ سعدآباد که هاشمی هفته ای دوبار به آن مراجعه داشته اساسا درزمان طاغوت وجودخارجی نداشته چه برسدبه اینکه استخراختصاصی فرح باشد!
اما ماجرای این محوطه تبدیل به استخر شده هم شنیدنی است که من از قول دکترغلامرضاجوادی که اجراکننده این طرح بوده نقل می کنم.

ایشان درهمان روزهای درگذشت هاشمی به من می گفت آقای هاشمی از استخری که در ریاست جمهوری بود استفاده می کرد بعد ازاینکه احمدی نژاد رییس جمهور شد عملا دسترسی آقای هاشمی به آنجا مشکل شد و ما این محوطه کوچک را در سعدآبادآماده کردیم .

وی افزوده است:

اینقدرجاعلان این خبردروغ کوتاه عقلندکه باساخت این خبردروغ وپخش آن فکرمی کنند استخر فرح از استخر شاه جدابوده ! و لابد فرح اینقدر زورش به شاه نمی رسیده که بتواند در استخر او شنا کند ولذا درگوشه ای ازکاخ سعدآباد دستورداده برایش استخراختصاصی بسازند!

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • مح
    0

    استخر اختصاصي براش ساختن بعد اينطوري ماست مالي ميكنن استخر فرح نيس استخر هاشمي

    نظرات شما -
    • صادق
      0

      الان هرکس رودر نظر بگیریدکه یک مقدار تمکن مالی داشته باشد یک استخر اختصاصی دارد برای شخصیتی مثله هاشمی داشتن استخر نمی تونه ایراد باشه

    • کاربر ناشناس
      0

      متاسفم برای یه مشت ادم کوته فکرکه حتی کوچکترین تفریح روهم برای اون مرحوم تبدیل به پیراهن عثمان میکنن...

    • کاربر ناشناس
      0

      متاسفم برای یه مشت ادم کوته فکرکه حتی کوچکترین تفریح روهم برای اون مرحوم تبدیل به پیراهن عثمان میکنن...

    • کاربر ناشناس
      0

      شمافکرمیکنی اون منصورارضی ملعون توجوی جلوی درخونشون شنامیکنه؟همه جورامکاناتی خودشون دارن

    • هروی
      0

      ضمن حمایت و پشتیبانی از زحماتی که آقای هاشمی برای انقلاب کشیده‌اند ؛ایشان از ستونهای انقلاب بوده اند.ولی روحیه اشرافیگری نباید بین مسئولین انقلابی رواج پیدا کند که به قول امام آن وقت باید فاتحه انقلاب را خواندودرمقابل آیندگان وتاریخ باید پاسخگو باشیم؛

  • محمد
    0

    سلام چرا عده‌ای راحت تهمت می زند و هیچ وقت محکوم نمی شود

  • ابراهیم
    0

    چه جالب شاه تو سعدآباد استخر نداشت اونوقت برای هاشمی تو سعد آباد فوری یه استخر راه انداختن. اونوقت حالا چرا عکس رو طوری انداختی که کیفییتش اینطور باشه.

  • هما کیا
    0

    آقای رجایی خودت فهمیدی چه گفتی مثلا بااین افاضات خواستی کیه روسفید بکنی هاشمی؛فرح؛شاه؛احمدی نژاد؛کی آخرش خداوکیلی خیلی ضایع دفاع کردی ازهاشمی.

  • ابوالفضل
    0

    کسانی که صاحب منصب هستن هر کسی نیستن که بخوان برای خودشون استخر اختصاصی بزنن ، صاحب منصب حالا هر کسی میخواد باشه اول باید زندگی مردم رو به ارامش برسونه و تا زمانی که شکم مردم رو سیر نکنه نباید خودش براحتی سرش رو بالشت بزاره چون وظیفه ای بر عهده گرفته و باید عواقبش رو هم بپذیره و مردم چشم امیدشون به این کسانیست که اداره کشور رو بدست گرفتن و باید با مردم همدردی کنن و تا جایی که از دستشون بر میاد تلاش کنن فکر نمیکنم استخر،کوچکترین تفریح باشه برو ببین چند درصد مردم این تفریح کوچک رو دارن. صاحب منصب باید با مردم، خاکی باشه. اگر آقای هاشمی میخواد استخر داشته باشه مشکلی نیست ولی نه موقعه ای که وظیفش اداره کردن کشور چون چشم دل همه مردم به این صاحب منصب هاست

  • حسن
    0

    استخر اختصاصی اونم تو کاخ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه رانتی دارند اینها ... تازه دو قورت و نیمشون هم باقیه بدبخت مردم

    نظرات شما -
    • استخر بادی
      0

      باید از استخر های اماده الان استفاده کنن خیلی بهتره مثلا استخر بادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها