بازی «وعده الهی» با موضوع نابودی رژیم صهیونیستی رونمایی شد

بازی «وعده الهی» با موضوع نابودی رژیم صهیونیستی رونمایی شد

بازی «وعده الهی» عصر امروز در حاشیه چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام احمد سالک، نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس نهم رونمایی شد.

سالک با اشاره به اینکه از ابتدای توسعه این بازی در جریان فلسفه وجودی آن بوده‌ام، اظهار کرد: وعده الهی می‌تواند یک ورود به فضای مجازی باشد که به شکلی هدفمند و با دقتی کافی پیاده‌سازی شده و علاوه بر رعایت تمامی مسائل فنی از محتوایی برخوردار است که قادر به ایجاد حرکتی در سطح بین‌المللی خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه وعده الهی بازی با رویکرد اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان از جمله اسرائیل است عنوان کرد: این اقتدار در قالب یک عملیات جوانان و نوجوانان را به سمت مقابله با دشمنان اصلی انقلاب و اسلام می‌کشاند.

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: مستند به آیات و روایات، مسائلی فراوانی داریم که به عنوان مثال آیه 120 سوره بقره می‌فرمایند: خداوند به پیامبرش گفت که قوم یهود و نصارا هرگز به شما رضایت نخواهد داد؛ لذا این بازی استراتژیک در مقابله با صهیونیست بین‌الملل که می‌خواهد فلسفه وجودی انقلاب را از بین ببرد، ساخته شده است.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی نباید اجازه تفکر به دشمن را بدهند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که 348 ماهواره جهانی وجود دارد و 118 مورد از آنها در ایران قابل رؤیت است که بر بستر آنها محتوایی با تاکید بر فروپاشی نظام خانواده ارائه می‌شود باید به سمت تولید و عرضه محصولاتی چون وعده الهی برویم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: برای ساخت بازی وعده الهی، ساختار هدف‌شناسی و آسیب‌شناسی را پیشه کردیم تا جوانان بتوانند ذهنیتی درباره صهیونیسم غاصب پیدا کنند.

در ادامه این مراسم محسن نیکخواه قمی کارگردان بازی وعده الهی نیز با اشاره به اینکه 4 سال پیش روند توسعه این بازی طبق سناریویی واقعی با نقشه واقعی فلسطین آغاز شد، گفت: سیستم بازی حول هواپیمای جنگنده است و جوانان باید به دنبال نقاطی مشخص از جغرافیای فلسطین که از اهمیت برای صهیونیست‌ها و سایر نقاط مورد نظر این رژیم غاصب هست، بروند و از آنها حمایت و دفاع کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه سرمایه توسعه این بازی چه مقدار بوده است، گفت: قطعا توسعه بازیهای ویدیویی بودجه پایینی ندارند و علی‌رغم اینکه بیشتر نیروهای بازی وعده الهی کارشان را به صورت دلی انجام دادند و توقع خاصی از منظر مالی نداشتند اما با این حال مجموع هزینه‌های این پروژه حدود 400 تا 500 میلیون تومان شد.

نیکخواه قمی یادآور شد:‌ تیمی در توسعه این بازی شامل نخبگانی از دانشگاه‌های مطرح نظیر دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی و حتی برخی دانشگاه‌های خارجی نقش داشتند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها