محورهای تهم – چورزق و زنجان – دندی مسدود است

محورهای تهم – چورزق و زنجان – دندی مسدود است

علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: محورهای زنجان - تهم - چورزق و زنجان - دندی - تخت سلیمان به دلیل کولاک شدید مسدود است و امکان تردد در آنها وجود ندارد.

وی با اشاره به مسدود بودن محور زنجان - طارم ابراز کرد: با تلاش راهداران و نیروهای پلیس راه این محور در حال حاضر بازگشایی شده ولی رانندگان برای تردد در آن باید احتیاط کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: روز گذشته به دلیل ریزش بهمن در محور زنجان - تهم - چورزق این مسیر مسدود شد و در حال حاضر تلاشها برای بازگشایی راههای گرفتار برف و کولاک ادامه دارد.

وی به وجود مه در آزادراه زنجان - تبریز و محور ترانزیت زنجان - میانه اشاره کرد و گفت: مه‌گرفتگی سبب کاهش دید افقی شده که استفاده از چراغ مه‌شکن خودرو برای تردد الزامی است.

شیرمحمدی با اشاره به وقوع کولاک موضعی در محور زنجان - بیجار ابراز کرد: محورهای سلطانیه - خدابنده و ابهر - خدابنده نیز شاهد کولاک موضعی هستند.

وی وضعیت جوی در محور خدابنده - همدان را دارای کولاک موضعی عنوان کرد و افزود: به دلیل وقوع کولاک تردد در محورهای زنجان - ارمغانخانه و نیک‌پی - ماهنشان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه تأکید کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها