۲۰۰ نیروی متخصص در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری آماده‌باش هستند‌

۲۰۰ نیروی متخصص در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری آماده‌باش هستند‌

فرامرز شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات و امدادرسانی به افراد حادثه دیده در برف 200 نیروی متخصص در پایگاه‌های جاده‌ای و شهری مرکز فوریت‌های پزشکی استان به صورت آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به استقرار 44 پایگاه فوریت‌های پزشکی در محورهای کوهستانی استان افزود: این پایگاه‌ها از ابتدای آغاز زمستان تا 15 اسفندماه در این محورها مستقر هستند و به صورت 24 ساعت خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه می‌دهند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی حوادث ترافیکی و غیرترافیکی را پوشش می‌دهد، بیان کرد: علاوه‌بر پوشش حوادث ترافیکی و غیرترافیکی بعد از تصادفات بیشترین امدادرسانی این مرکز به بیماران قلبی و عروقی است.

شاهین با اشاره به واحد EOC در این مرکز خاطرنشان کرد: واحد EOC در واقع اتاق مدیریت حوادث غیر‌مترقبه است که وظایف مهمی را در این خصوص انجام می‌دهد.

وی از آماده باش کامل نیروهای امدادی و اورژانس استان خبر داد و گفت: مأموریت نیروهای اورژانس تا زمانی که موج بارش‌ها در استان وجود دارد ادامه می‌یابد و بعد از آن‌ نیز اکیپ‌های ویژه برای نوروز به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها