محموله سنگین ۸۷۷ کیلوگرمی موادمخدر در اسفندقه جیرفت متوقف شد

محموله سنگین ۸۷۷ کیلوگرمی موادمخدر در اسفندقه جیرفت متوقف شد

مجید رستمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی پاسگاه اسفندقه با همکاری عوامل محلی بسیج با سوداگران مرگ، مامورین جان برکف ناجا موفق به توقیف یک دستگاه خودروی وانت حاوی 90 بسته مواد مخدر تریاک به وزن 877 کیلوگرم شدند.

وی تصریح کرد: در این درگیری که با تیراندازی از سوی قاچاقچیان همراه بود خوشبختانه به ماموران انتظامی هیچ آسیبی وارد نشد اما با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن محل و تاریکی شب قاچاقچیان در حال حاضر متواری هستند.

دادستان عمومی وانقلاب جیرفت با تاکید بر مبارزه با باندهای کلان مواد مخدر عنوان کرد: دستورات قضائی لازم جهت دستگیری قاچاقچیان صادر شده است.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی که در جهت برقراری نظم وامنیت جامعه تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

به گزارش تسنیم، استان کرمان باتوجه به شرایط خاص جغرافیایی به عنوان گلوگاه ترانزیت قاچاق مواد مخدر محسوب می‌شود و با تقدیم شهدای فراوان همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.

با توجه به اینکه که قریب 70 درصد از زندانیان استان کرمان را محکومان و متهمان مرتبط با جرائم مواد مخدر تشکیل می‌دهند که این یکی از دلایل اصلی آمار بالای جمعیت کیفری زندان‌های استان کرمان هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها