۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان معوقات پزشکان پرداخت شده است

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از پرداخت ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان معوقات پزشکان خبر داد.

۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان معوقات پزشکان پرداخت شده است

بشیر خالقی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از جامعه پزشکی خلخال اظهار داشت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تاکنون سه هزار میلیارد تومان مطالبات معوقه پزشکان پرداخت شده است که در این زمینه بارها موضوع مطالبات و کادر درمانی در کمیسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که باید به مسئله تامین سلامتی مردم با ابعاد مختلف نگریسته شود بیان کرد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی در حال حاضر یک موضوع مهم و اساسی است که باید به این مسئله توجه ویژه‌ای انجام شود تا بتوانیم از این طریق مشکلات درمانی را نیز که یکی از مهم‌ترین موارد برای مردم است در نظر داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هم‌اکنون در یک بحران اقتصادی سخت قرار گرفته‌ایم که برای خروج از این بحران‌ها و کاهش مشکلات اقتصادی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کرده و تعاملات همه‌ جانبه‌ای با مسئولان و دستگاه‌های مربوطه داشته باشیم.

وی از توسعه خدمات درمانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نیز باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شود تا بتوانیم مشکلات درمانی مناطق محروم را نیز به حداقل رسانده و در راستای تامین سلامتی آنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اقدامات مناسبی انجام دهیم.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها