مسئولان در اخذ مالیات بر ارزش افزوده با تأمل بیشتری اقدام کنند‌

مسئولان در اخذ مالیات بر ارزش افزوده با تأمل بیشتری اقدام کنند‌

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن معزالدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد،‌ با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: در باور مسلمانان حضرت زهرا(س) دختری مودب، همسری وفادار و مادری سخت کوش است.

امام جمعه موقت یزد گفت: دختران، زنان و مادران مسلمان باید برای رسیدن به تعالی انسانی حضرت زهرا(س) را به خوبی ملاک رفتاری و اجرایی خود قرار دهند.

وی در مورد حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: مقام معظم رهبری در مورد حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب فرمودند، مسئولان و دست‌اندرکاران بدانند، که حضور مردم به این معنا نیست که مشکلاتی ندارند.

معزالدینی با بیان اینکه مردم همیشه یار و نگهبان انقلاب بوده و هستند، خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی وظیفه دست اندرکاران نظام درقبال مردم را چند برابر کرده است.

امام جمعه موقت یزد گفت: مسئولان در بحث مالیات بر ارزش افزوده با تأمل بیشتری اقدام کنند، چون بیشترین فشار پرداخت مالیات بردوش مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به ضرورت کم شدن مالیات به صورت همسان در تمام حوزه‌ها، تأکید کرد: اگر دولت درحال تقدیم لایحه‌ای در مورد کم کردن میزان مالیات است، این تصمیم را در تمام حوزه‌ها اجرایی کند.

معزالدینی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی از جمله افرادی بود که در زمان شکل‌گیری نطفه انقلاب اقدامات موثری انجام داده است.

وی قرآن شناسی و ارتباط با امام خمینی(ره) را یکی از ویژگی‌های مرحوم هاشمی رفسنجانی دانست و بیان کرد: صبوری از دیگر خصوصیات رفتاری هاشمی رفسنجانی بود که ایشان را به فردی شاخص درانقلاب تبدیل کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها