پیشنهاد آشتی با فتنه‌گران مکر دشمنان نظام است

پیشنهاد آشتی با فتنه‌گران مکر دشمنان نظام است

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه در قرآن کریم همواره به دوستی مومنان با همدیگر تاکید شده است، اظهار داشت: در سخنی از امام علی (ع) برادری دارای چند پایه بیان شده که یکی از آنها نصیحت به حق برادر مومن نسبت به مومن دیگر است.

وی با اشاره به 29 بهمن قیام مردم تبریز و تظاهرات آن‌ها و چهلم شهدای قم، ابراز کرد: رژیم پهلوی با سیاست‌های غلط خود بار دیگر با سرکوب مردم و قتل عام آنها چهره خبیث و غرب پرست خود را به ملت ایران به نمایش گذاشته بودند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه دولت رضا خان زیرسلطه دولت انگلستان قرار داشت، بیان کرد: انگلیسی‌ها مدعی بودند که خودشان رضا خان را به قدرت رساندند و پس از خیانتش او را از مقام شاهنشاهی برکنار کردند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، عنوان کرد: این حضور پیامدهای متعددی از جمله پایندی مردم به انقلاب و همدلی بین نسل‌های مختلف انقلاب را در پی داشت.

امام جمعه یاسوج با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: ملت ایران با حضور خود جواب رجز خوانی‌های ترامپ را کوبنده‌تر از همیشه داد و گفتند به ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

وی با اشاره به اینکه آل سعود به حمایت از داعش و گروهک‌های تروریستی می‌پردازند، تصریح کرد: همه اینها و دولت‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس دستشان به خون ملت یمن آلوده است و حامی رژیم منحوس آل خلیفه هستند.

حسینی با اشاره به فتنه 88، تاکید کرد: فتنه 88 بسیار بزرگ بود و باید با تبعیت از مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع حساس باشیم چرا که آنها اصل نظام را نشانه گرفته بودند و این مسئله بسیار مهم و حیاتی است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها