برنده واقعی جام جهانی کشتی ۲۰۱۷ «کرمانشاهیان» هستند/ ضرورت تکمیل دهکده المپیک ورزشی کرمانشاه

برنده واقعی جام جهانی کشتی ۲۰۱۷ «کرمانشاهیان» هستند/ ضرورت تکمیل دهکده المپیک ورزشی کرمانشاه

صابر رحیمی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مسابقات جام جهانی کشتی با هشت تیم کشتی دنیا در استان کرمانشاه برگزاری شد، اظهار داشت: استقبال چشمگیر تماشاچیان کرمانشاهی سبب رونق مسابقات جام جهانی کشتی 2017 شد اما متاسفانه سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه گنجایش تماشاچیان بیشتر را نداشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به استقبال باشکوه و پرشور مردم کرمانشاه از کشتی گیران این مسابقات گفت: برنده واقعی مسابقات جام جهانی کشتی 2017 با توجه به استقبال باشکوه مردم در واقع خود مردم‌ کرمانشاه هستند.

رحیمی با اشاره به ضرورت جدی پیگیری وزیر ورزش، مدیریت ارشد استان و‌ سایر مسئولان مربوطه استانی برای تکمیل دهکده ورزشی عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر مردم این استان دوستدار این ورزش پهلوانی هستند نیاز جدی است که سالن ورزشی استان ظرفیت و امکانات خود را وسعت دهد تا جوابگوی این استقبال چشمگیر تماشاچیان کرمانشاهی و‌سایر شهرستانها باشد.

وی از قول مساعد وزیر ورزش و استاندار کرمانشاه برای برگزاری سالانه یک مسابقه در بخش هنری مختلف ورزشی به صورت وسیع در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این امکان به واسطه میزبانی مردم خونگرم کرمانشاه در این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی فراهم آمده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت مناسب استان کرمانشاه برای برگزاری این چنین مسابقاتی و رشد این ورزش پهلوانی، گفت: مسئولان مربوطه کرمانشاهی، وزیر ورزش، فدراسیون کشتی مجموعه مدیریتی ارشد استان تمام تلاش خود را در این رابطه به کار گرفته اند اما ما انتظار داریم که توجه ویژه تری به این استان قهرمان پرور شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها