تا زمانی که "روحیه انقلابی" در وجود جوانان ایرانی است، انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر خواهد بود

تا زمانی که "روحیه انقلابی" در وجود جوانان ایرانی است، انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر خواهد بود

سردار محمدتقی اوصانلو در مراسم شب خاطره غواصان دریادل با بیان اینکه غواصان تشنه شهادت بودند و هیچ ترسی از عملیات‌های سخت نداشتند، اظهار داشت: زمانی که صحبت از شهادت می‌شد خوشحالی را در چهره‌ رزمندگان مشاهده می‌کردیم.

وی با بیان اینکه در عملیات والفجر از حدود 8 هزار و 500 رزمنده 800 نفر را جدا کردیم، افزود: ما حرفهایی از سختی می‌زدیم تا شاید تعداد را کمتر کنیم اما استقبال رزمندگان طوری بود که نتوانستیم این تعداد را به کمتر از 800 نفر برسانیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور گفت: 97 درصد کسانی که ما برای غواصی انتخاب کرده بودیم شنا کردن هم بلد نبودند و ما آموزش رزمندگان را آغاز کردیم اما این افراد چنان با اخلاص برای نماز شب بیدار می‌شدند که انگار به صف نماز جماعت ایستاده‌اند.

سردار اوصانلو با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اینکه من یک انقلابی هستیم، خاطرنشان کرد: تنها چاره و نسخه کلیدی این کشور انقلابی بودن و جهادی بودن است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از غواصان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله حسین شاکری گفت: حسین شاکری روحیه جهادی و انقلابی را با همدیگر داشت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور تصریح کرد: تا زمانی که این روحیه در کالبد وجودی تک تک جوانان این مملکت است، انقلاب شکست‌ناپذیر خواهد بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها