اهداف و تکالیف اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی محقق شد/ "تبریز ۲۰۱۸" ماموریت جدید ستاد اقتصاد مقاومتی استان

اهداف و تکالیف اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی محقق شد/ "تبریز ۲۰۱۸" ماموریت جدید ستاد اقتصاد مقاومتی استان

اسماعیل جبارزاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار مردم و مسئولان آذربایجان همچون سنوات گذشته از فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده کرده و این فرمایشات را به عنوان نقشه راه و تکلیف انجام خواهند داد.

وی افزود: همانند سال‌های گذشته در این دیدار حضور یافتیم که این مسئله جای بسی افتخار دارد و خوشحالیم که در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که سال‌ها از عظمت و تاریخ آن سخن گفته می‌شود و مایه افتخار است که فردی آذربایجانی هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه 29 بهمن ماه امسال پایان سال کاری آذربایجان شرقی عنوان شده بود، تصریح کرد: در زمینه تکالیف اقتصاد مقاومتی سال 95 به اکثر اهداف تعیین شده در بعد تسهیلات دست یافته‌ایم و به عبارتی در 11 ماه گذشته خود را درگیر مسائل اقتصاد مقاومتی و بخش تولید، صنعت و کشاورزی کردیم.

وی با بیان اینکه از 30 بهمن ماه امسال "تبریز 2018" در اولویت کاری استان قرار گرفته است، اظهار داشت: در طول سال بیشتر تمرکز استان به مسائل کشاورزی و صنعتی بوده و از امروز بیشتر به مسائل خدماتی و گردشگری توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

جبارزاده با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان تصریح کرد: از امروز دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، مأموریت جدید خود را آغاز می‌کند و باید در این مأموریت اهداف جدیدی مشخص شود و در این راستا باید از پتانسیل و توانایی ملی و منطقه‌ای استفاده شود.

وی بر محیا کردن استان برای تبریز 2018 تأکید کرد و گفت: باید اقدامات موثری برای جذب گردشگران داخلی و منطقه‌ای صورت گیرد که در این زمینه باید بخش خصوصی وارد میدان شده و از این فرصت استفاده کافی را ببرد و مجدداً نام تبریز را بر سر زبان‌ها بیاوریم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها