۱۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌شرقی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش به بانک معرفی شدند

۱۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌شرقی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش به بانک معرفی شدند

علی نواداد عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیش از سه هزار و 500 واحد برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش و خروج از رکود ثبت نام کردند، اظهار داشت: این واحدها برای اخذ تسهیلات 10 هزار میلیارد تومانی ثبت نام کرده‌اند که تاکنون یک هزار و 300 واحد به بانک‌ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه سهم استان از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، 515 واحد بوده، ادامه داد: تاکنون 618 واحد در استان به بانک‌ها معرفی و تسهیلات اعطا شده است. با پرداخت تسهیلات به این واحدها، 109 درصد برنامه تحقق یافته است.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با این تسهیلات برای 13 هزار نفر تثبیت اشتغال ایجاد شده، اظهار داشت: تاکنون مبلغ 433 میلیارد و 306 میلیون تومان جهت رونق اقتصادی واحدهای استان پرداخت شده که از این رقم، 53 فقره برای سرمایه ثابت و 565 فقره برای سرمایه در گردش پرداخت شده است.

نواداد از پرداخت 669 میلیارد و 659 میلیون تومان تسهیلات در سال جاری به یک هزار و 48 واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی از نظر تعداد پرداختی در رتبه ششم کشوری و از نظر رقم پرداختی نیز در رتبه نهم قرار دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها