کارگاه‌های آموزشی مهارتی شهروندان در محلات محروم قزوین برگزار می‌شود

کارگاه‌های آموزشی مهارتی شهروندان در محلات محروم قزوین برگزار می‌شود

سعید وزیری نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی در محلات استان قزوین با موضوعات متفاوت برای افزایش کارآیی و کیفیت زندگی شهروندان برگزار می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه شهروندان قزوینی استقبال خوبی از این کارگاه‌های آموزشی داشتند و همین مسئله یاری دهنده ما در برگزاری دوباره این کارگاه‌ها بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی ارتقاء سطح دانش و مهارت در زندگی شهروندان را ایجاد می‌کند و همین مسئله سبب شده است تا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با موضوعات عمومی برای رفع مشکلات شهروندان قدم بردارد.

وزیری‌نژاد گفت: محلات درگیر استان قزوین با موضوعات تخصصی و کارشناسی از سوی کارشناسان سلامت انتخاب شدند و این کارگاه‌ها در بازه‌های زمانی متفاوت در این محلات برگزار شده است.

وی بیان کرد: باغ نشاط، محله مجاهد، هادی آباد، دادگستری، مینودر، شیخ آباد و امام زاده علی(ع) از محلاتی هستند که از ابتدای امسال میزبان برگزاری کارگاه‌های آموزشی محلات بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از ابتدای امسال در بیش از 7 محله قزوین کارگاه آموزشی تخصصی با مشارکت بالای شهروندان قزوینی برگزار شده است.

وزیری‌نژاد با اشاره به نزدیکی به ایام خانه تکانی نوروز در کشور اظهار داشت: برگزاری کارگاه مسمومیت با مواد شوینده نیز به منظور کاهش این نوع مسمومیت و افزایش آگاهی شهروندان در این حوزه برگزار شده که به گفته کارشناسان بازدهی خوبی برای حاضرین نیز داشته است.

وی همچنین گفت: به منظور افزایش سطح سلامتی و آگاهی سلامتی در خانواده‌های محله‌های محروم قزوین ایستگاه سلامت در محله مجاهد راه‌اندازی شده است. خدمات رایگان این ایستگاه در حوزه بهداشت روان، سلامت جسمی و اجتماعی فعالیت می‌کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها