تخلفات رانندگی در استان کرمان کاهش ۶۵ درصدی داشته است‌

تخلفات رانندگی در استان کرمان کاهش ۶۵ درصدی داشته است‌

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امشب در آئین کلنگ‌زنی ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان اظهار‌ داشت: جنوب استان کرمان یکی از مناطق مهم استان در همه زمینه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تلاش نیروهای انتظامی در این مناطق قابل تقدیر است اما در مناطق کمتر توسعه یافته می‌طلبد این تلاش‌ها بیشتر دیده شود خاطرنشان کرد: 194 نفر در زمستان سال گذشته در حوادث جاده‌ای استان کرمان جان خود را از دست داده‌اند و 920 نفر نیز مجروح شده‌اند.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در حوزه تصادفات سبب توسعه سلامت و شادابی در جامعه می‌شود، بیان کرد: با دادن انرژی بیشتر به جامعه از بروز حوادث ناگوار می‌توان جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با توجه به اینکه استان کرمان در طول سال‌جاری شاهد کاهش 7 درصدی کل تصادفات درون و برون شهری بوده است، تصریح کرد: 12 درصد متوفیان حوادث رانندگی استان کرمان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه رانندگانی که در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند نان‌آور خانه هستند افزود: با فوت این افراد مشکلات زیادی برای خانواده‌هایشان ایجاد شده که با کمی دقت و حوصله می‌شود از ایجاد این شرایط برای خانواده‌ها جلوگیری کرد.

بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: حضور واقفان در امور امنیتی زمینه‌ساز ترویج بهتر فرهنگ ترافیکی می‌شود و با هزینه‌کردن اموال و دارایی‌ها در حوزه وقف امنیت، می‌توان در نجات جان انسانها نقش تاثیرگذاری ایفا کرد. نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌های استان سبب کاهش 65 درصدی تصادفات در محورهای استان در سال جاری نسبت به سال گذشته شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همکاری نزدیک نیروهای پلیس‌راه و راهداری در جنوب استان کرمان قابل تقدیر است تصریح کرد: تلاش و همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در اجرا و پیگیری این طرح قابل تقدیر است که با این اقدام نیروهای پلیس در جنوب استان برای ادامه خدمت و انجام ماموریت‌ها انرژی چند برابری را می‌گیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها