برخی مدارس شرق استان گلستان یکشنبه تعطیل است

برخی مدارس شرق استان گلستان یکشنبه تعطیل است

قربانعلی بذرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به شدت سرما و یخبندان، براساس هماهنگی با ستاد بحران های شهرستان‌ها، مدارس همه مقاطع صبح و عصر در مناطق کوهستانی و صعب العبور شرق استان گلستان در شهرستان‌های گالیکش، آزادشهر، رامیان و مینودشت امروز یکشنبه تعطیل است.

وی افزود: مدارس کوهستانی و سخت‌گذر شهرستان گالیکش در روستاهای لیرو، کیارام، پنو، فرنگ، سیجان، قوشه، چشمه، پادلدل و کندسکوه امروز یکشنبه تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرروش استان گلستان تصریح کرد: در شهرستان مینودشت، دانش‌آموزان روستاهای دوردست پس از دوزین و قلعه‌قافه در صورت یخبندان با یک‌ساعت تاخیر در مدارس حاضر شوند و بقیه مدارس دایر است.

بذرافشان گفت: در شهرستان رامیان هم صبح امروز یکشنبه مدارس روستاهای ویرو، کشکک، رضی و الهادی به علت سرما و یخبندان تعطیل است.

وی اظهار کرد: با توجه به شدت سرما و یخبندان، مدارس روستاهای نراب، سیب چال، وامنان، کاشیدار، رحیم‌آباد و نرگس‌چال شهرستان آزادشهر هم یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

براساس پیش بینی هواشناسی، در مناطق شرقی استان گلستان مردم دمای 4 تا 8 درجه زیر صفر و مناطق غربی استان دمای 2 تا 4 درجه زیرصفر را تجربه می‌کنند.

به تدریج از امروز یکشنبه دمای هوا افزایش می‌یابد و تا پایان هفته جوی آرام و بدون بارندگی را در استان شاهد خواهیم بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها