پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس در خراسان شمالی آغاز شد

پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس در خراسان شمالی آغاز شد

سعید سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی از امروز، یکم اسفندماه و پیش‌فروش بلیت اتوبوس به‌صورت حضوری از پانزدهم اسفندماه و هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی می‌توانند به سایت مربوطه آن مراجعه و بلیت موردنیاز خود را تهیه کنند، همچنین برای فروش حضوری بلیت نیز دفاتر فروش در سطح استان در نظر گرفته‌شده است.

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان تصریح کرد: برای جابجایی مسافران نوروزی 256 دستگاه اتوبوس و 275 دستگاه سواری تأمین و تجهیز شده است.

سبحانی گفت: در این ایام 35 شرکت حمل‌ونقل مسافربری در استان برای ارائه خدمات به مسافران آمادگی کامل دارند.

معاون حمل‌ونقل، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی همچنین از آغاز طرح نوروزی از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین‌ماه سال 96 هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

این مسئول تصریح کرد: اداره حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی با تشکیل ستاد نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران در ایام نوروز و برنامه‌ریزی مناسب برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و روان برای مسافران اقداماتی را در دست اجرا دارد.

سبحانی تصریح کرد: هماهنگی با نهادهای مربوطه و انجمن‌های صنفی بخش حمل‌ونقل به‌منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان و نحوه سرویس‌دهی به مسافران ازجمله اقداماتی است که انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال فروش بلیت‌های نوروزی افزایش قیمت ندارد و مسافران می‌توانند با نرخ قبلی بلیت خود را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هیچ‌گونه کمبود اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران وجود ندارد.

سبحانی اظهار داشت: مسافران بر اساس برنامه‌ریزی و تاریخ دقیق سفر خود، اقدام به تهیه بلیت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

معاون حمل‌ونقل، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: چنانچه درخواست بلیت بیش از ظرفیت باشد، شرکت‌ها می‌توانند از طریق دفاتر دیگر بلیت صادر کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها