کرباسچی در گفت و گو با خبرفوری:

ابراز امیدواری روحانی، دردی از مردم را درمان نمی‎کند/ باید برای حل مشکلات کشور به دنبال چاره بود

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: در شرایط امروز کشور مردم علاوه بر ابراز امیدواری به تحقق مطالبات و خواسته‎هایشان از سوی دولت برای بهبود اوضاع کشور نیازمند هستند.

ابراز امیدواری روحانی، دردی از مردم را درمان نمی‎کند/ باید برای حل مشکلات کشور به دنبال چاره بود

غلامحسین کرباسچی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره پست اینستاگرامی حسن روحانی رئیس‎جمهور کشورمان پیرامون اینکه به زودی از گردنه مشکلات عبور خواهیم کرد اظهار کرد: اینکه رئیس‎جمهور به عنوان رئیس دستگاه اجرایی کشور در جهت افزایش روحیه مردم در شرایط امروز کشور به خصوص از نظر اقتصادی اظهاراتی را بیان می‎کند قطعا اقدام و رویکرد مناسبی است که موجبات دلگرمی مردم را به دولت و نظام فراهم می‌‏کند.

وی تصریح کرد: اما در وضعیت امروز کشور آنچه برای مردم از اهیمت بسیاری برخوردار است و رئیس‎جمهور نیز قطعا به آن واقف است اوضاع نابسامان اقتصادی است که بدون شک با گفتار و رفتار رئیس‎جمهور هرچند امیدوارکننده دردی را از مردم درمان نخواهد کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: همه ملت ایران در شرایط امروز کشور که معیشیت مردم به مشکل خورده است انتظار دارند دولت با انجام اقدامات و تدابیر عملی در راستای حل مشکل آنها وارد عمل شود.

کرباسچی تاکید کرد: اینکه رئیس‎جمهور با مردم ابراز همدردی کند و به آنها نوید آینده‎ بهتری را دهد قطعا اقدام خوب و قابل قبولی است ولی چاره کار نیست.

وی اظهار کرد: برای اینکه مردم در شرایط امروز کشور احساس بهتری داشته باشند لازم و ضروری است که اوضاع اقتصادی کشور دگرگون شود چرا که بدون شک بیان و گفتار و ابراز امیدواری کردن نسبت به آینده روشن در موقعیت فعلی کشور چاره کار نیست و مردم را نسب به بهبود وضعیت‎شان امیدوار نخواهد کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی امروز کشور شرایط نامناسبی را برای مردم به خصوص اقشار ضعیف‎تر برای ادامه زندگی فراهم کرده است گفت: امیدوارم همانطور که رئیس‎جمهور در اظهارات و مواضع خود مکررا اشاره کردند کشور زودتر از گردنه مشکلات عبور کند و ما شاهد رشد و شکوفایی در عرصه‎های مختلف به خصوص حوزه اقتصاد باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علي
    0

    پس چرا همش از روحاني دفاع ميكردين ... چرا الان از وي انتقاد ميكنيد درحاليكه اون موقع اجازه انتقاد به روحاني رو نميداديد

  • علی اسمیلی
    0

    نظر اقتیصاد کشورمان تا قیمت یکسان نشی کشور در حال اختلاس دزدی بی عدالتی فراوان ولی تمام در امد کشور را از نفت ومعدن وتمام شرکتها دولتی سود دارد باید نقدا به تمام ایرانی از بچه تا پیر یکسان به حسابی خودشان واریز کنن این می شود عدالت خدا بعد هرشخص برای زنگی چه واجب بگیزبد دلار باید باید ازاد باشد با یک قیمت وارادت وصادرات هم با همان قبمت حالا کی ثروت داری کی ثروت نداری این یک بی عدالتی شما قانون گذر کشور دنبا ل مال دزدی را پیگبری کنید مال ملت هر روز به قارت می کبشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها