عطار: والیبال در سطح لیگ برتر واقعاً کثیف است/ بابت مسائل پشت پرده متاسفم

عطار: والیبال در سطح لیگ برتر واقعاً کثیف است/ بابت مسائل پشت پرده متاسفم

مجتبی عطار در خصوص شکست 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا در بازی سوم پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان سایپا به خاطر صعود به مرحله نیمه نهایی تبریک می‌گویم، ولی تبریک ویژه‌ای به بازیکنان خودم دارم که در هر بازی برای من سنگ تمام گذاشته‌اند. آنها با تمام وجودشان برای تیم بازی کردند.

وی درباره حاشیه‌های بازی گفت: همه ما حاشیه‌های این دیدار حساس را دیدیم، ولی من صحبتی در مورد آن ندارم. من همیشه حقیقت را گفته‌ام و ترسی هم از جریمه یا محروم شدن ندارم. از وقتی هدایت یک تیم لیگ برتری را به عهده گرفته‌ام، متوجه شدم که والیبال در این سطح چقدر کثیف است و واقعاً تاسف خوردم. من از مسائل پشت پرده‌ای که واقعاً وجود دارد، متاسفم، ولی نمی‌توانم حرف حق را بر زبان نیاورم. 2 خطای تور تیم حریف در ست سوم به راحتی گرفته نشد. مگر می‌شود کسی این دو خطای واضح را ندیده باشد.

سرمربی تیم والیبال صالحین در خصوص حاشیه‌های دیدار دوم گفت: تیم میهمان باید در بازی‌های خارج از خانه بازی خودش را با آرامش انجام دهد و به شهر خودش برگردد. سایپا به ورامین آمد و 2 بازیکن آنها با تماشاگران ما درگیر شدند. من صدای ترقه را هم شنیدم و به خاطر آن واقعا متاسفم، چون حرکت کاملا اشتباهی بود، ولی در طول مسابقه اتفاق خاصی نیفتاد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها