دولت از عملکرد خود در حوزه اقتصاد مقاومتی گزارش دهد

دولت از عملکرد خود در حوزه اقتصاد مقاومتی گزارش دهد

محمدرضا منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ارائه گزارش عملکرد سال اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان اظهار داشت: قول دادن‌های بی‌مورد یا ایجاد توقع کردن در میان مردم در صورتی که بودجه نباشد و نتوانند به وعده‌های خود تحقق بخشند مردم را دلسرد می‌کند و بهتر است که عملکردی را که انجام شده عنوان کنند.

وی افزود: بنابر تاکید مقام معظم رهبری هر مسئولی موظف به ارائه گزارش عملکرد است و همیشه یک ورودی و یک خروجی با توجه به امکاناتی که در اختیار هر ارگانی یا مسئولی هست وجود دارد و مسئولان باید همیشه پاسخگو باشند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شوررای اسلامی تصریح کرد: بنابراین همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند این بیلان باید ارائه شود تا هم ببینیم که آیا این بیلان قابل قبول است و آیا عملکرد خوب بوده و بهره‌وری داشتند یا نه و همچنین مردم متوجه باشند که به هر حال هر مسئولی تلاش می‌کند و کاری انجام می‌دهد البته طبیعی است که عملکردها یکسان نباشند زیرا برخی فعالیت بیشتری دارند و برخی کمتر که این گزارش عملکرد می‌تواند سبب ایجاد رقابت شود و افراد برای خدمت به مردم تلاش کنند و از هم پیشی بگیرند.

منصوری بیان کرد: بنابراین درخواست ارائه گزارش عملکرد پایان سالی که مسئولان باید ارائه دهند تدبیر بسیار خوبی بوده که عنوان شده است.

وی ادامه داد: مردم باید شکرگزار نعمت‌های خدا و خدماتی که ارائه می‌شود باشند و اینکه قدر چیزی را که به دست آورده‌ایم ندانیم و حسرت چیزهایی را که نداریم بخوریم خود نوعی کفران نعمت است زیرا باید شکرگزار امنیت و آرامشی که در کشور داریم باشیم.

عضو کمیسیون اصل 90 در مجلس عنوان کرد: مسئولان باید همیشه آنچه را که می‌توانند انجام دهند به مردم وعده دهند و از نظر بنده در شرایط تحریم خیلی نباید به آینده و آنچه که آرزو داریم فکر کنیم و لازم است که مقداری توقعات‌مان را پایین بیاوریم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها