طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در استان هرمزگان آغاز شد

طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در استان هرمزگان آغاز شد

خلیل قاسمی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان هرمزگان اظهار داشت: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 96 با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و همچنین افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات پر مصرف در ایام پایانی سال برای حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان امروز آغاز و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست و بیان‌داشت: جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در این طرح از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج مورد بازرسی به عمل می‌آید.

قاسمی ادامه داد: همچنین در بخش خدماتی نیز فعالیت‌های نظارتی در زمینه شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری، برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی،‌ اقامتی غذاخوری‌ها و رستوران‌ها و سایر موارد مهم مورد درخواست مردم بازرسی به عمل می‌آید.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب و احتکار مراتب را با استفاده از سامانه 124 ستاد خبری به بازرسان این سازمان اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها