بیش از ۱۳۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی بین نیازمندان مناطق محروم استان ایلام توزیع شد‌

بیش از ۱۳۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی بین نیازمندان مناطق محروم استان ایلام توزیع شد‌

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام ، جعفرزاده اظهار داشت: یکی دیگر از خدماتی که امسال در مناطق محروم روستایی استان ایلام صورت گرفته پرداخت کمک هزینه‌های گازکشی به مددجویان روستایی بوده که در این زمینه تاکنون یک میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: تعداد بیش از یک هزار و 300 دستگاه وسیله گرمایشی از ابتدای امسال تاکنون بین مددجویان نیازمند مناطق محروم استان ایلام توزیع شده است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام عنوان کرد: بیشتر این تعداد وسیله گرمایشی، بخاری‌های گاز سوز بوده که در مناطق محروم روستایی این استان که امسال از نعمت گاز برخوردار شده‌اند توزیع شد.

وی گفت: بخش دیگری از این وسایل گرمایشی بخاری‌های نفتی بوده که در روستاهای محروم و دوردست و مناطقی که همچنان از گازکشی محروم هستند بین مددجویان روستایی توزیع شده‌.

جعفرزاده با بیان اینکه همه این اقلام به صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار داده شده است تصریح کرد: برای تهیه این وسایل گرمایشی بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: امسال علاوه بر این تعداد بخاری‌های نفتی و گازی، تعداد 150 دستگاه آبگرمکن گازی نیز در مناطق محروم روستایی این استان توزیع گردیده که جهت تهیه آنها بیش از 500 میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدماتی که امسال در مناطق محروم روستایی استان ایلام صورت گرفته پرداخت هزینه‌های گازکشی به مددجویان روستایی بوده که در این زمینه تاکنون یک میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها