سرمربی سایپا تذکر گرفت، بازیکن این تیم محروم شد

سرمربی سایپا تذکر گرفت، بازیکن این تیم محروم شد

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدار سوم مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز گذشته (یکشنبه) با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری ش و تیم سایپا با شکست 3 بر 3 صالحین ورامین به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما این دیدار حاشیه هایی به همراه داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) در نشست فوق العاده خود پرونده این بازی را با حضور اعضای کمیته، ناظر مسابقه و سرمربی و بازیکن تیم سایپا بررسی کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون پس از شنیدن گزارش ناظر مسابقه و اظهارات مسعود آرمات سرمربی و محمد جواد حیدری بازیکن سایپا، رای نهایی خود را به شرح زیر صادر کرد:

بر حسب گزارش ناظر مسابقه بین تیم‌های سایپا تهران و صالحین ورامین، آقای مسعود آرمات سرمربی تیم سایپا در امر داوری دخالت کرده است و آقای محمدجواد حیدری بازیکن این تیم با رفتن به سمت تماشاگران تیم حریف مرتکب تخلف شده است . نظر به اینکه هر دو نفر به اشتباه خود پی برده‌ و درخواست تخفیف داشته‌اند، از طرفی فاقد سابقه در کمیته انضباطی بوده‌اند با استناد به ماده ده آئین نامه انضباطی به ویژه بند 38 و 2-39، مسعود آرمات به تذکر کتبی و محمدجواد حیدری به یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقه محکوم شدند.

دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه هفته جاری با دو دیدار در تهران پیگیری می‌شود و تیم‌های پیکان تهران و بانک سرمایه به مصاف شهرداری ارومیه و سایپا می‌روند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها