وحدت یزد به تساوی برابر آلومینیوم اراک رضایت داد

وحدت یزد به تساوی برابر آلومینیوم اراک رضایت داد

تیم‌های فوتبال وحدت یزد و آلومینیوم اراک در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد برابر هم قرار گرفتند.

نماینده یزد که پس از تغییر نام از فولاد به وحدت و تغییرات گسترده در کادر مدیریتی این تیم هفته‌های پر فراز و نشیبی را سپری کرده بود، امروز با عزمی راسخ برابر حریف خود قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار هم بازیکنان یزد حملات زیادی بر روی دروازه حریف خود انجام دادند و چند موقعیت نسبتا خوبی هم بدست آوردند ولی این حملات چندان دوامی نداشت و توپ و بازی به میانه زمین هدایت شد.

ادامه این دیدار در وقت اول مسابقه موقعیت‌های چندان خطرناکی نداشت و رضایت 500 تماشاگر حاضر در ورزشگاه را نتوانست حاصل کند.

در وقت دوم بازی هم تلاش بازیکنان هر دو تیم نتیجه خوبی به دنبال نداشت و هرچه بازیکنان وحدت تلاش کردند، نتوانستند برابر سد دفاعی حریف خود به موفقیت دست پیدا کنند، البته در بسیاری از زمان‌های بازی آلومینیوم اراک نمایش بهتری از وحدت یزد اجرا کرد.

زمان باقی مانده این دیدار در وقت دوم هم همانند وقت اول با حملات موثری همراه نبود و تنها بازیکنان هر دو تیم موقعیت‌های نسبتا خوبی به دست آوردند که هیچ یک از این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهمترین موقعیت‌های این دیدار دو ضربه بازیکنان وحدت یزد بود که با بد شانسی این تیم، هر دو توپ یکی در نیمه نخست و یکی در وقت دوم به دیرک دروازه اصابت کرد.

وحدت یزد با کسب این یک امتیاز امتیازهای خود را به عدد 19 رساند و در رده هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها