کشفیات مواد مخدر در خوی ۷۲ درصد افزایش یافت

کشفیات مواد مخدر در خوی ۷۲ درصد افزایش یافت

سرهنگ بیت الله پاشایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصادفات خسارتی در مقایسه با سال گذشته از 268 مورد به 182 مورد کاهش یافته که نسبت به سال گذشته 32 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها در تصادفات از 57 نفر به 52 نفر کاهش یافته گفت: امسال شهرستان خوی با آمار یک هزار و 403 مورد تصادف، نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در کشفیات مواد مخدر شاهد رشد 72 درصدی هستیم، امسال 320 کیلوگرم مواد مخدر به کمک ماموران نیروی انتظامی کشف شده و دستگیری قاچاقچیان 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد: کشفیات سرقت‌های مهم 20 درصد رشد داشته و جرائم خشن از 32 مورد در سال گذشته به 27 مورد رسیده و در مجموع 16 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به جرائم فضای مجازی بیان کرد: 97 درصد جرائم فضای مجازی کشف شده است، در مقابله با قاچاق کالا ارزش ریالی کالاهای مکشوفه از 49 میلیارد ریال در سال گذشته به بیش از 57 میلیارد ریال رسیده و تعداد متهمین امسال 283 نفر بوده و نیز توقیف خودرو از 220 مورد در سال گذشته به 236 مورد در سال جاری رسیده است که رشد بالای 7 درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها