مشکلات خوزستان مشکلات همه ماست با عزم جدی به کمک بشتابیم

مشکلات خوزستان مشکلات همه ماست با عزم جدی به کمک بشتابیم

معصومه آباد در سیصد و سی و دومین جلسه شورا با اشاره به مشکلات جنوب کشور به خصوص استان خوزستان گفت: بیش از 38 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم خوزستان پس از دفاع مقدس و فرسودگی‌های سالهای جنگ و مقاومت‌هایی که در دفاع مقدس داشتند، این روزها، روزهای سختی را سپری می‌کنند.

وی افزود: مردم خوزستان همان مردمی هستند که 8 سال در دفاع مقدس ایستادگی کردند و شهید و جانباز دادند و جریان دفاع مقدس را به یک جریان ملی تبدیل کردند و همیشه نام دفاع مقدس در کنار خوزستان بوده است.

رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: برآورد 1700 میلیارد تومانی برای رفع پدیده ریزگردها می‌کنند در صورتی که این پول از منابع استان‌های نفت‌خیز تأمین می‌شود.

آباد یادآور شد: 80 درصد نفت ایران از ایلام تا بوشهر تأمین می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در سال 94 حدود 14 میلیارد دلار صادرات محصولات نفتی داشتیم اما سهم مردم خوزستان از این صادرات چه بوده است.

آباد افزود: یک عزم مردمی می‌طلبد تا بتوانیم به رفع مشکل شهروندان خوزستانی اقدام کنیم البته باید یک شهروند افتخاری برای خوزستان در نظر بگیریم.

آباد یادآور شد: در ایام دفاع مقدس جمعیت خرمشهر را 35 میلیون نفر اعلام می‌کردند و تمامی کشور شهروند خرمشهر بودند. این روزها نیز باید تمامی کشور شهروند خوزستان شوند و سهم خود را به این استان بپردازند.

آباد تصریح کرد: تن خسته و زخمی خوزستان زیر فشار ویرانه‌های فرسوده حاصل از جنگ تحمیلی به نفس افتاده و دست نیاز به سوی ملت ایران طلب استمداد کرده است پس همین امروز برای نجات خوزستان شهروند افتخاری خوزستان شویم تا با یک اراده ملی و مردمی ندای رهبر عزیزمان را لبیک گوییم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها