در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

تکذیب طرح استیضاح روحانی از سوی نمایندگان عضو فراکسیون امید/ برای حل مشکلات با دولت تعامل خواهیم کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یکی از نمایندگان مجلس پیرامون طرح استیضاح روحانی از سوی فراکسیون امید را تکذیب کرد.

تکذیب طرح استیضاح روحانی از سوی نمایندگان عضو فراکسیون امید/ برای حل مشکلات با دولت تعامل خواهیم کرد

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارات یکی از نمایندگان اصلاح‎طلب مجلس پیرامون طرح مجدد استیضاح روحانی از سوی اصلاح‎طلبان اظهارکرد: تا به این لحظه طرحی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت استیضاح رئیس‎جمهور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به عضویت بنده در فراکسیون امید موضوعی در باب استیضاح رئیس‎جمهور در این فراکسیون مطرح نشده است از این رو بنده این خبر را تایید نمی‎کنم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به لحاظ سیاسی در شرایط فعلی قطعا هیچ بستری برای استیضاح رئیس‎جمهور در مجلس وجود ندارد و بهتر دوستان به خصوص در رسانه‎ها از اشاعه اینگونه مطالب خودداری کنند.

رحیمی تاکید کرد: به هرحال در یک مقطعی نمایندگان از رئیس‎جمهور سوالی داشتند که شاهد بودیم این روند در یک فضای مساعد و عاری از هرگونه حاشیه‎ای برگزار شد و رئیس‎جمهور پاسخ‎های خود را به صورت شفاف درباره سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور هیچ طرحی از سوی نمایندگان چه در فراکسیون امید و چه در سایر فراکسیون‎ها برای استیضاح روحانی مطرح نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس این روزها برای حل مشکلات تعامل با دولت را در دستور کار خود قرار داده است اظهار کرد: انتظار می‎رود در وضعیت امروز کشور که هر موضوعی سبب ایجاد التهاب در فضای عمومی کشور می‎شود از بیان برخی از اظهارات و سخنان پرهیز کنیم تا افکار عمومی به هر دلیلی دچار آشفتگی نشود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها