کارآفرینی دغدغه روزانه همه مدیران کردستان شود

کارآفرینی دغدغه روزانه همه مدیران کردستان شود

عادل صلواتی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه "اولین همایش ملی اشتغال دانش‌بنیان و دومین جشنواره ایده‌های برتر کسب و کار" که به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: کارآفرینی در بسیاری از متون اشتغال آفرینی نیست بلکه یک نوع ارزش آفرینی است تا بتواند ارزشی را خلق کند.

وی از کارآفرینی به عنوان استفاده مطلوب از چیزهایی که در اختیارمان قرار دارد، نام برد و گفت: کارآفرینی به معنای عشق به کار بوده و کارآفرین کسی است که در کارش ریسک‌پذیری زیادی دارد.

رئیس کانون کارآفرینی استان کردستان تصریح کرد: در مسیر راه کارآفرینی موانع و مشکلات زیادی وجود دارد اما کارآفرین با شناخت کامل حرکت می‌کند و موانع را پشت سر می‌گذراند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال یک وظیفه اجتماعی است و همه باید در حوزه کارآفرینی احساس مسئولیت کنند، گفت: باید کارآفرینی واژه و دغدغه روزانه همه مدیران استان کردستان شود.

صلواتی افزود: کارآفرین با ایده کارش را شروع می‌کند و برای اینکه با چالش‌های کمتری روبرو شود باید در اصل اول ایده و فرصت را به خوبی تشخیص دهد.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از مشاغل پول‌ساز و درآمدزا هستند و اشتغال آفرینی زیادی ایجاد کردند، اظهار کرد: ما از طریق کارآفرینی می‌خواهیم استان را به توسعه برسانیم.

رئیس کانون کارآفرینی استان کردستان با تاکید بر اینکه کارآفرین الزاماً سرمایه‌گذار نیست، گفت: اصل دوم در مسیر کارآفرین ساختار اجرایی بوده و در کنار آن ساختار سوم یک ساختار حمایتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تدوین ساز و کارها و سنجش میزان موفقیت‌ها در کانون کارآفرینی کردستان را یک اصل عنوان کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها