ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شود

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شود

قاسم سلیمانی امشب در نشست کمیته سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: به منظور استفاده از توان و جذب سرمایه‌گذاران لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را شناسایی و اعلام کنند.

وی بروکراسی اداری را یکی از مهمترین مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه‌گذاری در استان دانست و افزود: مدیران استان باید به منظور حذف بروکراسی اداری با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و برای تحقق این مسئله تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکتی در استان اشاره و بیان کرد: استفاده از توان بنیادها، مؤسسات و نهادهای عمومی کشور می‌تواند در سرعت بخشی به روند تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام استان مؤثر باشد.

سلیمانی با بیان اینکه اکنون برخی بنیادها، مؤسسات و نهادهای عمومی کشور مانند بنیاد مستضعفان برای سرمایه‌گذاری در حوزه احداث دامداری 6 هزار رأسی، کارخانه لاستیک و مجتمع کرپ اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: لازم است کمیته‌ای کارشناسی و علمی به منظور پیگیری وعده‌های مسئولان بنیادها، مؤسسات و نهادهای عمومی کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف استان تشکیل شود.

وی خواستار پیگیری جدی دستور رئیس جمهور مبنی بر تبدیل استان به قطب گردشگری کشور و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شد و تاکید کرد: به همین منظور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید با همکاری فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه استان تا یک هفته آینده پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان را شناسایی و در قالب کتابچه به مسئولان ملی ارائه دهند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها