در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

حضور 16 استاندار بازنشسته در دولت/ حاجی دلیگانی: برخی مسئولان بازنشسته به دنبال فرصت‎سوزی هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از عملکرد برخی از مسئولان بازنشسته در راستای اجرای قانون و کناره‎گیری از دولت انتقاد کرد.

حضور 16 استاندار بازنشسته در دولت/ حاجی دلیگانی: برخی مسئولان بازنشسته به دنبال فرصت‎سوزی هستند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتقاد برخی از مسئولان از کمبود زمان برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهارکرد: بدون شک اگر مسئولان کشور کمی همت کنند قطعا در این فرصت زمانی موانعی برای اجرای قانون وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر زمان نسبت به مسئولان بازنشسته با فرصت بیشتری در حال سپری است تصریح کرد: برخی از مسئولان به دنبال فرصت‎سوزی هستند از این رو بهتر است هرچه سریعتر باتوجه به زمان اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در جهت اجرای این قانون وارد عمل شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود 16 استاندار باید باتوجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید از سمت خود استعفا دهند خاطرنشان کرد: وزیر کشور به عنوان مقام مسئولی که در تعامل با استانداران قرار دارد باید درباره جابه‎جایی استانداران تصمیم‎گیری کند.

حاجی دلیگانی اظهارکرد: اگر قرار باشد افرادی در دفتر رئیس‎جمهور درباره جابه‎جایی مدیران و استانداران تصمیم بگیرند قطعا دو ماه که هیچ یکسال هم برای آنها درنظر بگیریم کم است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دولت و تمامی نهادهایی که نیروهای بازنشسته در آنها حضور دارند باید در جهت اجرای این قانون تا پایان ضرب‎الاجل تعیین شده فرصت دارند و قطعا بعد از آن هیچ بهانه‎ای قابل توجیح نیست و نهادهای نظارتی طبق قانون می‎توانند به این موضوع رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس بر تصمیم خود بر خروج بازنشستگان از نهادهای اجرایی مصم است و در این راستا تمامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.‎‎‎

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها