جاده‌های غرب مازندران لغزنده است/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های غرب استان درحال حاضر لغزنده بوده که لازم است رانندگان بااحتیاط بیشتری از این محورها تردد کنند.

جاده‌های غرب مازندران لغزنده است/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا

علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: درحال حاضر باتوجه به بارش باران جاده‌های غرب مازندران لغزنده بوده که لازم است رانندگان بااحتیاط بیشتری از این محورها تردد کنند.

ویتصریح کرد: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته از ظهر روز چهارشنبه در محورهای استان آغاز می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع اعلام شده است.

قدمی با بیان اینکه محور کندوان همانند هفته گذشته روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر اشاره کرد و افزود: همچنین محدودیتی برای تردد تریلی برای پایان هفته در محور سوادکوه اعمال نخواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تأکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع توجه به توصیه‌ها، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب است، گفت: شماره‌تلفن‌های 2182920 و 2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات شهروندان خواهد بود.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها